آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰۰۰ انشعاب غیرمجاز آب تبدیل به انشعاب مجاز شده است.

به گزارش افلاک ،یاسر اکبریان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰۰۰ انشعاب غیرمجاز آب تبدیل به انشعاب مجاز شده است، اظهار کرد: این تعداد انشعاب بیشتر در حاشیه شهرها و روستاها شناسایی و به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

وی بیان کرد: بیشترین تعداد انشعاب غیر مجاز مربوط به شهرستان خرم‌آباد به ویژه بخش مرکزی بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: پیش بینی ما این است که تا پایان سال تعداد انشعاب غیر مجازی که به انشعاب مجاز تبدیل می‌شود به ۱۰ هزار فقره برسد.

اکبریان با اشاره به اینکه انشعابات غیرمجاز برای شبکه آب آفت است، افزود: انشعابات غیر مجاز نه تنها منابع آب را هدر می‌دهد و موجب تضییع حقوق شهروندی و مشترکین قانومند می‌شود بلکه محاسبات و معادلات ما را برای تأمین آب در این مناطق بر هم می‌زند.

وی بیان کرد: وقتی انشعابات غیرمجاز شناسایی می‌شوند مأموران ما حضوری مراجعه می‌کنند، بعد از چند اخطار کتبی پرونده قضایی برای متقاضیان تشکیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان تأکید کرد: با توجه به مشکلات خشکسالی و حفظ منابع آبی از متقاضیان تقاضا داریم نسبت به مجاز کردن انشعابات اقدام کنند.

اکبریان خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب لرستان برای متقاضیانی که از شرایط مالی خوبی برخوردار نیستند، اقدام به تقسیط حق انشعاب می‌کند.

لازم به ذکر است ۶۱۰ هزار مشترک آب و ۳۰۴ هزار مشترک فاضلاب در لرستان تحت پوشش خدمات شرکت آبفا استان هستند.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top