دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

دبیر فدراسیون بسکتبال کمبود مسابقه را مهم‎ترین مشکل بسکتبال کشور عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار افلاک، علی توفیق در مجمع انتخابات هیأت بسکتبال لرستان، اظهار کرد: فدراسیون به تمام استان‎ها نگاه ویژه‎ای دارد و معتقدیم برای رسیدن به اهداف‎مان و توسعه همه‎جانبه بسکتبال، باید هیأت‎ها که بازو‎‎های فدراسیون هستند را تقویت کنیم.

 

وی ادامه داد: هر چقدر استان‎ها فعال‎تر باشند، ناخودآگاه نظر فدراسیون جلب می‎شود و سرمایه‎گذاری بیشتری در آن استان‎ها خواهد شد.

 

توفیق با تأکید بر استعدادیابی در تمام بخش‎ها، تصریح کرد: همان‎طور که باید در بازیکنان به استعدادیابی بپردازیم، نیاز است در سایر بخش‎ها نیز استعدادیابی کنیم.

 

دبیر فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه یکی از عمده مشکل‎های ما کمبود رقابت است، افزود: باید با فراهم کردن زیرساخت‎ها این مشکل را رفع کنیم.

 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه به کار فرهنگی نیاز داریم، اضافه کرد: شاهد هستیم ورزشکارهایی درآمد میلیاردی دارند اما نمی‎دانند در چه راهی درآمدشان را هزینه کنند. باشگاه‎های ما فرهنگی ورزشی هستند اما کار فرهنگی خیلی کم انجام می‌دهند.

 

توفیق با اشاره به اینکه در بخش بانوان، فدراسیون برنامه‎های خوبی اجرا کرده است، گفت: بحث آموزش بانوان برای فدراسیون خیلی اهمیت دارد و برای این قشر از هیچ کوششی دریغ نمی‎کنیم.

 

دبیر فدراسیون بسکتبال تأکید کرد: مهم‎ترین بخش بسکتبال، پیشکسوتان هستند. گذشته چراغ راه آینده است و حضور پیشکسوتان می‎تواند خیلی از مشکل‎ها را رفع و راه‏‎های رسیدن به اهداف را هموار کند.

 

وی با تبریک به فرزاد رستمی رئیس جدید هیأت بسکتبال لرستان، گفت: ما را در کنار خودتان بدانید و امیدوارم هر چه زودتر برنامه‎های شما به گونه‎ای باشد که آن را به سایر استان‎ها تعمیم بدهیم.

 

توفیق در پایان بیان کرد: همان‎طور که امروز آقایان کلانتر و مصیبیان به نفع آقای رستمی کنار رفتند، امیدواریم این همدلی‎ها و وحدت همیشگی باشد و لرستان بار دیگر به دوران اوج خود برسد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top