آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در جریان سیل اخیر دستمان از تجهیزات خالی بود.

به گزارش افلاک، احمد مرادپور در جلسه بررسی مشکلات سیل استان که با حضور اعضای شورای شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: لرستان استانی کوهستانی با شیب تند و پرآب است، این پرآبی خوب است اما به محض آنکه بارش‌ها زیاد می‌شود تبدیل به سیلاب می شود.

وی ادامه داد: هشت میلیارد مترمکعب تولید آب استان است که 4 میلیارد مترمکعب ورودی بوده و مصرف و برداشت ما از این آب ناچیز است.

مرادپور با بیان اینکه هر بار که بارش‌ها بیشتر می‌شود، جبران کردن خسارات ناشی از سیلاب بیشتر است، اضافه کرد: در سال 85 در استان سیل داشتیم و هنوز مشکلات ناشی از آن جبران نشده است و سال گذشته نیز در دو  مرحله سیل به وقوع پیوست و امسال نیز سیل در دو مرحله به فاصله چند روز اتفاق افتاد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به تجریبات گذشته، شناخت از استان و اطلاعات خوبی که هواشناسی به ما داد و با کمک  مدیریت استاندار تشخیص درست دادیم که سیلاب چه مناطقی را فرا می‌گیرد و از این بابت کمترین تلفات جانی داشتیم.

وی یادآور شد: در جریان سیلاب اخیر و وقتی که منازل را آب فراگرفته بود، دست خالی بودنمان را از تجهیزات دیدم و در کل شهر خرم ‌باد تنها سه یا چهار لودر بیشتر نداشتیم.

مرادپور با تشکر از زحمات شورای تهران گفت: محمود صادقی، نماینده لر تبار تهران در مجلس نیز روزانه پیگیر سیلاب در استان بود.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top