دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

نماینده مردم خرم‌آباد با بیان اینکه پاسخ اعتراضات، سرکوب و تهدید نیست، گفت: آشنا کردن دانش‌آموزان و دانشجویان با زندان شیوه دلسوزان نیست.

به گزارش افلاک، محمد بیرانوندی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، با تسلیت مصیبت شهادت‌گونه دریادلان سانچی گفت: درباره حوادث اخیر و طرح مطالبات مردم چندین تذکر را به دولتمردان، وزرا، مسئولان و همه مدیران یادآور می‌شوم. آیا می‌دانید که پنج شهر از شهرهای معترض ما از شهرستان‌های استان لرستان بوده‌اند؟ آیا به یاد دارید چند نسل پیشین این جوانان در سال ۵۷ با خون خویش استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را نوشتند؟‌ آیا می‌دانید پدران این معترضان با هدف تحقق آرمان نسل‌های پیشین خویش هشت سال سینه خود را در برابر دشمن سپر کردند؟ و اکنون با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب شاهد نسلی تازه هستیم که مطالبات خود را طرح کردند.

وی ادامه داد: باید بپذیریم که اعتراض حق مردم است البته حساب معترضین با اغتشاشگران جدا است. بپذیریم که پاسخ این اعتراضات سرکوب و تهدید نیست. آشنا کردن دانشجویان و دانش‌آموزان با زندان شیوه دلسوزان نیست. به جای تشکیل کمیته‌های امنیتی در مناطق بحرانی، کمیته‌های اقتصادی و کارآفرین تشکیل دهیم. اگر برای جوانان کار ایجاد نکنیم و آرمان‌های آنان را پاسخ نگوییم در دیگران انگیزه پیکار ایجاد خواهد کرد. زبان مشترک بین نسل‌ها را دریابیم و با همان زبان با آنها گفت‌وگو کنیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top