دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس‌کل دادگستری لرستان با بیان اینکه در سال جاری  ۱۱ هزار پرونده قضایی لرستان منجر به سازش شده است‌، گفت: همه دستگاه‌ها تلاش کنند روند رو به افزایش جرم را کاهش دهیم.

به گزارش افلاک، جعفر بدری در همایش صبر که در  سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، اظهارکرد: این همایش ارزشمند با همکاری معاون فرهنگی و شورای حل اختلاف و ستاد ملی صبر قوه قضائیه در سطح کشور برگزار شده است.

وی اظهارکرد: همه دستگاه‌ها تلاش کنند روند رو به افزایش جرم را کاهش دهیم. و درجه تحمل و صبر اشخاص را بالا ببریم تا باعث کاهش جرم شود.

بدری گفت:اگر نتوانیم افزایش خشونت را مهار نکنیم باید خشونت را با مجازات درمان کنیم، کمااینکه دولت در حال مهار کردن لایه‌های خشونت بویژه در قشر جوان است.

رئیس ‌کل دادگستری لرستان با بیان اینکه رفتار زمامداران در برخورد مردم تاثیر دارد، به حدیثی از امام علی(ع) که فرمودند رفتار مردم به رفتار زمامداران شباهت دارد، اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه راهکارهای کاهش خشونت در این همایش بررسی شود و هدف آن کاهش خشونت است، افزود: سال گذشته در شوراهای حل اختلاف ۱۹ هزار پرونده به صلح و سازش منتهی شده است و امسال ۱۱ هزار پرونده به صلح و سازش منتهی شده است.

بدری خاطرنشان کرد: آمار اختلافات خانوادگی در لرستان نگران کننده است، کمااینکه سال گذشته ۹ هراز پرونده خانوادگی وارد دادگستری لرستان شده است.

رئیس ‌کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه تجملات و توقعات زندگی رو به افزایش است، افزود: زمینه‌های وقوع اختلاف برطرف شود، این در حالی است که در آمار نزاع در لرستان طبق معاینات پزشکی قانونی از میانگین کشوری پایین‌تر هستیم.

وی اظهارکرد: همگی با هم فرهنگ اسلامی کنیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top