دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

نماینده مردم کوهدشت در مجلس گفت: با اختصاص نیافتن بودجه ردیف متوازن در قانون بودجه ۹۵ فاصله طبقاتی مناطق محروم و برخوردار بیشتر می‌شود.

به گزارش افلاک، اللهیار ملکشاهی در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به  رییس‌جمهور، گفت: هر چند که بودجه ردیف متوازن برای کاهش فاصله استان‌های محروم و برخوردار در ردیف بودجه سال ۹۵ قرار گرفت  اما متاسفانه  از این محل هیچ پولی پرداخت نشد، از شما می‌خواهم که حداقل در سال ۹۶ معادل سایر ردیف‌ها از این ردیف، بودجه تخصیص دهید در غیر این صورت فاصله طبقاتی میان مناطق محروم و برخوردار بیشتر می‌شود.

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با انتقاد به نحوه قیمت‌گذاری زمین‌های کشاورزی فرو رفته زیر آب سد سیمره، گفت: آقای اردکانیان احداث سد سیمره موجب شد مقدار بسیار زیادی از بهترین زمین‌های کشاورزی و باغات استان‌های لرستان  و کرمانشاه در حوزه دریاچه سد، قرار بگیرد و مقدار زیادی از اراضی که در زیر دریاچه قرار گرفته است، اطلاعاتش ثبت نشده است و آن مقدار هم که کارشناسی شد، ناعادلانه قیمت‌گذاری شد. قیمت بهترین زمین‌ها فرو رفته زیر آب سد معادل هر هکتار هشت میلیون تومان قیمت‌گذاری شد در حالی که به موازات این زمین‌ها آن سوی محل آبگیری هر هکتار ۳۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

وی از وزیر نیرو خواست تا با تشکیل کارگروهی موارد مذکور و سایر مشکلات به وجود آمده پیرامون سد را بررسی و تعیین تکلیف کند در غیر این صورت نمایندگان استان‌های کرمانشاه و لرستان از ابزارهای قانونی در این زمینه استفاده خواهند کرد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس در تذکری به وزیر نفت، گفت: سرعت گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه‌ام بسیار کند شده، عملیات گازرسانی به دو روستا متوقف شده و کلیه روستاهای شمالی کوهدشت فاقد گاز هستند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top