آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: حمایت دشمنان جمهوری اسلامی موجب وحدت و همدلی هر چه بیشتر مردم و مسئولان شد به طوری که امروز ملت و دولت یک صدا، تابع رهبر فرزانه خود هستند.

به گزارش افلاک، الله‌یار ملک‌شاهی در نطق میان دستور امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: وی افزود: ناپختگی و بلاهت ترامپ چنگ و دندان خون‌آلود دولت آمریکا را در پس پرده مخملی نشان داد و جهانیان به حقانیت جمهوری اسلامی ایران اعتراف کردند.

نماینده کوهدشت در مجلس افزود: رفتار رییس‌جمهور آمریکا با هیچ عرف، رویه و قانون بین‌المللی سازگار نیست. بارها گفته‌ام قوانین بین‌المللی هم با زبان بی‌زبانی فریاد مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند.

وی با اشاره به مشکلات استان لرستان به ویژه شهرستان‌های حوزه انتخابیه، گفت: طی دو سال گذشته دولت اعتبارات توازن که بنا بود با پرداخت آن موجب رفع فاصله مناطق محروم و برخوردار شود را پرداخت نکرده است. استان لرستان با داشتن 800 هزار هکتار زمین کشاورزی متاسفانه نصف تخصیص آب کشور را دریافت می‌کند که این مسئله موجب تعطیلی کشاورزی استان شده است. با سیاست‌های غلط وزارت نیرو در احداث سدهای استان، خسارات جبران‌ناپذیری به این بخش وارد شده است.

ملک‌شاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی برای چهار خطه شدن برخی آزادراه‌های استان تذکر داد.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خطاب به رییس جمهور هشدار داد: وزیر نیرو برای تخصیص اعتبار مناسب و اجرای یک پروژه انتقال آب توجه ویژه داشته باشد. اگر تا پایان سال این پروژه تعیین‌تکلیف نشود یک میلیارد تومان بودجه سرمایه‌گذاری شده حیف و میل شده و بنده به دستگاه قضایی شکایت خواهم کرد. همچنین از وزیر نیرو برای اجرای مصوبه دولت برای برداشت 200 میلیون مترمربع از پشت سد سیمره اقدام کند و این مناطق را از مرگ تدریجی نجات دهد.

وی به وزیر نفت در خصوص کاهش فعالیت‌های گازرسانی به شهرستان کوه‌دشت و دو بخش این منطقه تذکر می‌دهم.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس در تذکری به وزیر جهادکشاورزی گفت: برای جذب باقی مانده مهندسان ناظر با توجه به ظرفیت‌های قانونی اقدام عاجل کنید.

ملک‌شاهی خطاب به  وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی متذکر شد:  مشکل سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری آرمان و وحدت که موجب سرگردانی سپرده‌گذاران شده است را حل و متخلفان را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کنید.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top