آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان میانگین تردد در محورهای مواصلاتی استان درشش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۹.۳۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش افلاک، علی زندی‌فر اظهارکرد: در شش ماهه سال ۹۶، تردد بیش از ۵۹ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۵۳۳ وسیله نقلیه توسط دستگاه‌های ترددشمار موجود در محورهای مواصلاتی استان لرستان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار و ۲۰۴ تردد از رشدی برابر ۳۹.۳۷ درصد برخوردار است. 

 
وی افزود: از کل تردد ثبت شده در محورهای استان در شش ماهه امسال ۱۲ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۶۵۹ تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده که نشان می‌دهد میزان تردد وسایل نقلیه سنگین نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳.۶۴ درصد افزایش داشته است. 

 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در شش ماهه امسال میانگین سرعت در راه‌های استان به طور متوسط ۷۶.۴ کیلومتر بر ساعت بوده است، تصریح کرد: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته میانگین سرعت ۸۲.۷ کیلومتر بر ساعت در محورهای استان به ثبت رسیده بود بنابراین می‌توان گفت میانگین سرعت در محورهای استان ۷.۶ درصد کاهش یافته است.  با توجه به رابطه مستقیم سرعت با ایمنی جاده ها، این میزان کاهش سرعت نشان دهنده افزایش ایمنی در راه‌های استان است. 

 
وی، کمترین تردد ثبت شده در محورهای استان طی شش ماهه ۹۶ را مربوط به جاده بیرانشهر - بروجرد با ۱۱۸ هزار و ۹۶۶ تردد عنوان کرد و گفت: سال گذشته نیز محور بروجرد- بیرانشهر با ۱۰۷ هزار و ۸۸۵ تردد کمترین تردد را به خود اختصاص داده بود که امسال ۱۰.۲۷ درصد افزایش در تردد این محور را شاهد هستیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top