دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

استاندار لرستان در خصوص صحبت‌های اخیر مطرح شده در فضاهای مجازی واکنش نشان داد و گفت: بدون شک دکتر رحمانی فضلی، وزیر کشور، هم لرستان را خوب می‌شناسند و از ظرفیت‌ها و چالش‌های آن بخوبی آگاه هستند و به هر تصمیمی برسند قطعا مصالح استان را بدنبال خواهد داشت.

به گزارش افلاک، بازوند در کارگروه گردشگری استان گفت: مباحثی را که راجع به بنده و افراد دیگر در مورد استانداری لرستان در فضای مجازی مطرح می‌شود و هر کسی در هر جایی اظهار نظر می‌کند، کاملا رد می‌کنم. سرباز نظام هستم و در هر جا که مسئولان ارشد کشور از جمله وزیر کشور تصمیم بگیرند کار خواهم کرد.

استاندار با بیان اینکه اصل تغییر همواره پذیرفته شده است، گفت: همه‌ی افرادی را  که برخی کاربران در فضای مجازی گزینه‌ی استانداری لرستان معرفی کرده‌اند می‌شناسم و از دوستان خوب و پرتلاشم هستند. تاکنون هیچ بحث رسمی و غیررسمی نه با بنده نه با هیچ کس دیگر مطرح نشده و ما مثل همیشه تمام سعی خود را برای پیشبرد امور استان تا دقیقه‌ی آخر به کار خواهیم بست.


وی با اشاره به اینکه برخی آمار بیکاری لرستان را قبول ندارند، اضافه کرد: متولی آمار، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است که به دو صورت فصلی و سرشماری نفوس و مسکن انجام می‌شود که دقیقاً در هر دو صورت آمار استان لرستان منطبق است. نرخ بیکاری لرستان در این دو روش آمارگیری‌ 13 درصد بوده و تنها استانی هستیم که آمار به دو روش با هم منطبق است.متأسفانه برخی‌ها نمی‌خواهند این آمار را بپذیرند و دائم آن را نقض می‌کنند.

بازوند با بیان اینکه مطالبه مردم اشتغالزایی و رفع بیکاری است، یادآور شد: لرستان از رتبه 31 بیکاری به 22 یا 23 رسیده که ماحصل سرمایه‌گذاری است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top