دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: هیچ‌گونه جرائم سازمان‌یافته در استان وجود ندارد.

به گزارش افلاک، آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی» در جلسه شورای اداری لرستان، اظهار کرد: اکنون شاهد امنیت پایدار و بسیار خوبی در استان لرستان هستیم. 

 وی افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) با عملکردی دقیق، آگاهی کامل و اشراف اطلاعاتی بر همه امور مسلط هستند.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که اکنون شاهد امنیت پایدار و بسیار خوبی در استان لرستان هستیم، گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با عملکردی دقیق، آگاهی کامل و اشراف اطلاعاتی بر همه امور مسلط هستند. آنها چشمان نظام هستند و این نیروها با ایثار، فداکاری و تلاش فراوان نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده‌اند.

میرعمادی خاطرنشان کرد: این سربازان کارهای بزرگی انجام می‌دهند، اما نمی‌توانند عملکرد خود را به مردم ارائه کنند.

وی افزود: در استان لرستان هیچ‌گونه جرائم سازمان یافته، فعالیت ضدانقلاب و منافقان و اختلافات برهم زننده امنیت نداریم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر بیش از 120 گروه مسلح از جمله طالبان، النصره، داعش و ... علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی در کشور شکل گرفت، اما هیچ کدام از این گروه‌ها موفق نشدند.

میرعمادی گفت: علت موفق نشدن گروه‌های مسلح مخالف نظام هوشیاری، اقدام به موقع، اشراف اطلاعاتی و اخلاص سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام «سیدمحمود علوی»، وزیر اطلاعات روز چهارشنبه سفر دو روزه خود را به استان لرستان آغاز کرد.

وی در بدو ورود به خرم‌آباد با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد و سپس در آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در حوزه عملیه کمالیه شرکت کرد.

شرکت در آئین بهره‌برداری از ساختمان اداره‌کل امور مالیاتی استان لرستان، نشست شورای اداری و نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از برنامه‌های روز دوم سفر وزیر اطلاعات است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top