دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های نیمه تمام هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

به گزارش افلاک، محمدرضا ملکشاهی‌راد در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و مسکن، خواستار اتمام پروژه‌های نیمه تمام، تسریع در پروژه آزادراه خرم‌آباد به اراک و راه آهن دورود به خرم‌آباد شد. 

 
وی، روکش آسفالت راه‌های اصلی، تعریض ، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی خرم‌آباد، چگنی، سپیددشت، زاغه و بیرانشهر، راه خرم‌آباد به شاهیوند، ۴ خطه خرم‌آباد به سپیددشت، احداث دوربرگردان روستای رباط ، احداث پل تنگ هفت و پل روستای دارایی را از دیگر مطالبات مردم حوزه انتخابیه برشمرد. 

 
زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم در این جلسه  قول مساعد داد در سال‌جاری روکش آسفالت راه‌های اصلی و روستایی استان به‌طور کامل انجام و در آینده نزدیک دوربرگردان روستای رباط احداث شود و پل هوایی عابر پیاده هم در صورت رفع مشکلات فنی نصب شود. 

 
علیخانی، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز هم قول مساعد داد در سال‌جاری  ۷۵ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی بهسازی و آسفالت شوند. 

 
وی درباره بهسازی و آسفالت راه روستایی ترس و پل تنگ هفت منطقه پاپی و جاده دسترسی و پل ارتباطی روستای دارایی در آینده نزدیک قول مساعد داد. 

 
در این جلسه تسریع در پروژه آزادراه خرم‌آباد - اراک و راه آهن دورود – خرم‌آباد، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی خرم‌آباد، چگنی، سپیددشت، زاغه و بیرانشهر، تسریع در روند احداث ۴ خطه خرم‌آباد –سپیددشت، احداث دور برگردان روستای رباط، احداث پل تنگ هفت منطقه پاپی، احداث پل روستای دارایی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top