دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

تهیه کننده و نویسنده فیلم سینمایی «دلاوران زاگرس» گفت: برای ساخت فیلم از استانداری لرستان قول مساعدت مالی گرفتیم که مقرر شد دو سوم هزینه را ما و مابقی را استانداری کمک کند که پس از چند سال این مساعدت انجام نشده است.

به گزارش افلاک، فرهاد پاک نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه فیلم «دلاوران زاگرس» با محوریت عملیات حاج عمران است، اظهار داشت: پس از چهار سال تحقیق در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمانشاه و گیلان فیلمنامه نویسی این فیلم را آغاز کردم.

وی با بیان اینکه سال 91 به صورت جدی وارد فاز تحقیقات شده و با دیدار رزمندگان عملیات حاج عمران دیدار حضوری داشتیم، عنوان کرد: فیلنامه این فیلم را به صورت یک داستان نوشتیم و به عنوان سومین یا چهارمین فیلم غرب کشور، پروانه ساخت آن را از معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفتیم.

تهیه کننده و نویسنده فیلم سینمایی «دلاوران زاگرس» با بیان اینکه سال 93 شروع کار این فیلم به دلایل مشکلات مالی به تعویق افتاد، ادامه داد: برای ساخت فیلم از استانداری لرستان قول مساعدت مالی گرفتیم که مقرر شد دو سوم هزینه را ما و مابقی را استانداری کمک کند که پس از چند سال این مساعدت انجام نشده است.

پاک نیا با اشاره به اینکه 60 درصد پروژه آماده کار و فقط نیازمند مساعدت استانداری است، تصریح کرد: تاکنون سه یا چهار بار پروانه این فیلم را تمدید کردیم و اگر مشکلات مالی برطرف شود، اواسط شهریور ماه سالجاری فیلمبرداری «دلاوران زاگرس» در پادگان شهید بهشتی خرم آباد آغاز خواهد شد.

وی به کمک های فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و استانداری اشاره کرد و افزود: هدف ما از تولید این فیلم این بود که لرستان نیز مانند سایر استان ها برای معرفی شهدای خود قدمی برداشته باشد و این رسالت ما هنرمندان است.

تهیه کننده و نویسنده فیلم سینمایی «دلاوران زاگرس» با بیان اینکه در این فیلم عملیات حاج عمران بازسازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: 70 درصد  پروژه به دست بازیگران بومی استان هایی است که فیلم در آنها ساخته خواهد شد.

پاک نیا با اشاره به اینکه سید محمد طاهری کارگردان این فیلم است، یادآور شد: نقش اول این فیلم نیز یکی از بازیگران معروف لرستانی الاصل است و بازیگران مطرح بسیاری در این پروژه مشغول به کار خواهند بود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top