دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان با بیان اینکه برخی افرادی که وابسته به مافیای قدرت سیاسی و اقتصادی هستند اقدام به قاچاق کالا می‌کنند، گفت: با توجه به پر بودن انبارها، کالای قاچاق کشف شده در محوطه‌های گوناگون نگهداری می‌شود که عموما این کالاها بیمه نیستند و چنانچه دچار آتش سوزی شود مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

به گزارش افلاک، قاضی محمد تقی شاکرمی در کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز که در محل دادگستری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: مقابله با قاچاق کالا به اقتصاد استان و کشور کمک می‌کند و منجر به رونق تولید و سرمایه‌گذاری داخلی می‌شود.

وی، اقتصاد سالم را از شاخص‌های توسعه پایدار عنوان کرد و با بیان اینکه باید به دنبال اقتصادی باشیم که وابسته به نفت نباشد، تصریح کرد: در بحث مقابله با قاچاق کالا و ارز نیازمند عزمی عمومی و جدی هستیم.

 معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان گفت: براساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تکلیف سازمان‌ها مشخص شده و بایدسرعت و دقت عمل در کار داشته باشیم. لرستان معبرو گذرگاه است که از هر چهارطرف قاچاق البسه، مواد خوراکی و آرایشی، لوازم خانگی وارد آن می‌شود.

عضو شورای قضایی استان با تاکید براینکه باید نسبت به همه مسائل پیشگیری حساس باشیم، افزود: حمایت از تولید داخلی مبارزه با سوداگران قاچاق را می‌طلبد.

شاکرمی، حمایت از تولید و سرمایه‌گذار داخلی را از مصادیق اقتصاد مقاومتی قلمداد کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری امروز در جنگ اقتصادی بسر می بریم و باید در برابر واردات و قاچاق کالای سایر کشورها ممانعت شود. در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیشترین زحمات را تعزیرات حکومتی متحمل می‌شود.

 معاون دادگستری لرستان با بیان اینکه هر چه پیشگیری بیشتر، بهتر و با سرعت و دقت صورت گیرد در امر مقابله کمتر اذیت می‌شویم و با شک و تردید رای صادر نمی‌شود، یادآور شد: پیشگیری سبب تقویت سرمایه‌گذاری داخلی و موجب ناامیدی افرادی که کمر به نابودی اقتصاد ایران بستند، می‌شود. باید در استانمان از سرمایه‌گذار و تولیدکنندگان حمایت کنیم تا به رونق تولید و اقتصاد برسیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top