دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد لرستان گفت: فرهنگ‌ عفاف و حجاب باید در دانشگاه با ایده‌های نو ترویج شود.

حجت‌الاسلام قدرتی در گفت‌وگو با افلاک، با اشاره به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب در دانشگاه فعال می‌شود.

وی با اشاره به علل برخی از بدحجابی‌ها در محیط دانشگاه اضافه کرد: متأسفانه فرهنگ سازی در خصوص عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها آن گونه که باید انجام نشده است و برنامه‌ریزی‌هایی که در این خصوص بوده منسجم و کارشناسی شده نیستند.

قدرتی ادامه داد: دشمن در حال کار کردن ریشه‌ای درخصوص عفاف و حجاب است که نمونه آن فعال کردن شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای با هدف ترویج بی‌حجابی و بدحجابی و شکستن قبح آن در بین جوانان است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد لرستان خاطرنشان کرد: دشمن از هر وسیله‌ای و ابزار جذابی برای تزریق خوراک بی‌حجابی و بدحجابی جوانان استفاده می‌کند و در این بین عملکرد ما برای مقابله با این چنین برنامه‌ها ضعیف است.

وی یادآور شد: باید برای نسل جوان امروز برنامه فرهنگی درخصوص رعایت عفاف و حجاب با ایده‌های نو و جذاب داشته باشیم تا به خروجی مناسبی برسیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top