آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از بازسازی ۱۲۰ واحد تولیدی لرستان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش افلاک، محمدرضا صفی‌خانی اظهار کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی وزارت در بحث تسهیلات رونق تولید در سال جاری باید ۱۲۰ واحد تولیدی را با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان از محل منابع بانک‌های داخلی مورد بازسازی و نوسازی قرار داد.

وی ادامه داد: امسال بحث بازسازی و نوسازی واحدها یکی از اولویت‌های ماست و باید ۱۲۰ واحد شناسایی شود تا با بالا بردن ظرفیت‌ تولید آنها، شاخص‌های تاثیرگذار بر اقتصاد استان را ارتقا بخشید.

صفی‌خانی اضافه کرد: در راستای شناسایی این واحدها قرار است جلسه‌ای با تشکل‌های وابسته به صنعت سنگ، خانه صنعت، اتاق بازرگانی و بانک‌ها برگزار شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه بانک‌های استان باید حمایت بیشتری از واحدهای تولیدی داشته باشند، گفت: خیلی از واحدها عمر زیادی دارند و باید تجهیزات آنها نوسازی شود تا محصولاتشان قابلیت رقابت در بازار را داشته باشند.

وی افزود: از ابتدای امسال بانک‌ها تسهیلات در قالب سرمایه در گردش و سرمایه ثابت پرداخت کرده‌اند و بانک‌های خصوصی نیز می‌توانند با پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی به به تولید و اقتصاد استان کمک کنند. در راستای پرداخت تسهیلات، بانک‌ها می‌توانند با شناسایی مشتریان خوش حساب خود آنها را از این منابع منتفع کنند و در آخر بازپرداخت تسهیلات تضمین شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: همچنین می‌توان در قالب بازسازی واحدها، به ۳۰ تا ۴۰ واحد سنگ تسهیلات ویژه این موضوع تزریق کرد تا بتوانند تجهیزات خود را نوسازی کنند.

وی با بیان اینکه نساجی بروجرد نیاز به نوسازی دارد گفت: باید یک کار کارشناسی شود و تا شش ماه اول سال مانند سال گذشته جایگاه خود را در عملکرد رونق تولید نشان دهیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top