دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

نماینده ولی‎فقیه در لرستان گفت: ملت بزرگ ایران با تبعیت از ولایت و رهبری اجازه نمی‌دهد خواب‏‎های آشفته آمریکایی‎ها

تعبیر شود.

به گزارش افلاک، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‎آباد با اشاره به اینکه ۲۵ تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی است، اظهارکرد: مسوولیت این دو دستگاه خطیر است و برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه وظایفی دارند. منظور از کمک جنبه مادی آن نیست بلکه  رفع نیاز اقشار نیازمند جامعه، مشارکت همگانی مردم را می‎طلبد.

میرعمادی کمک به قشر محروم جامعه را بالاترین خدمت قلمداد کرد و با اشاره به اینکه توانمندسازی و درمان افراد آسیب‌پذیر کار بسیار سختی است، افزود: باید برای رفاه حال معلولان باید برای آن شغل ایجاد کنیم و مسئولین امر باید به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

نماینده ولی‎فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به اینکه 26 تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان است، گفت: این شورای در سال ۵۹ با دور اندیشی امام خمینی (ره) تاسیس شد تا با تطبیق کارهای کشور با قانون اساسی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی با تاکید براینکه  شورای نگهبان نقش سنگین و خطیری در جمهوریت و اسلامیت نظام دارد، خاطر نشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون این شورا در برگزاری بیش از 40 انتخابات نقش اساسی داشته است.

میرعمادی با بیان اینکه حفظ اسلامیت نظام در تطبیق قوانین کشور و با شرع مقدس است، تصریح کرد: این درحالیست که شورای نگهبان ‌تلاش ارزشمند و قابل ستایشی انجام داده است.

خطیب این هفته نماز جمعه خرم‎آباد در بخشی از سخنانش با تاکید براینکه امروز امریکا خواستار تغییر نظام است، تاکید کرد: تحریم‌های جدید امریکایی‌‏ها نشان می‌دهد که آنها می‌خواهند، مردم ایران را مشکل‌دار کنند.

وی با تاکید براینکه رهبر فرزانه، حکیم و با بصیرت انقلاب با پشتیبانی ملت بیدار ایران هر توطئه و فتنه‏‌ای را که در مقابل نظام اسلامی باشد ناکام می‎گذارند، خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران با تبعیت از ولایت و رهبری اجازه نمی‌دهد خواب‏‎های آشفته  آمریکایی‎ها تعبیر شود.

میرعمادی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت امام‌جعفر صادق(ع) است، گفت: امام صادق(ع) در دوران امامت خود سه راهکار اصلی را دنبال کردند که تبیین امامت و ولایت، تاسیس حوزه علمیه و ایجاد تشکیلات پنهانی سیاسی برای مبارزه با حاکمان ظلم از جمله راهکارهای این امام همام بوده است.

امام جمعه خرم‎آباد با بیان اینکه در آستانه برگزاری مراسم تنفید و تحلیف رییس جمهور و تشکیل دولت دوازدهم هستیم، عنوان کرد: این موضوعی مهم بوده و مدت زمانی است که قبل و بعد انتخابات وضعیت خاصی حاکم است و مردم انتظار دارند شعارها و وعده‌هایی که رییس جمهور در دوران انتخابات داده است را عملیاتی کنند.

میرعمادی، مهم‌ترین انتظار مردم از رئیس جمهور را  رونق تولید، ایجاد  اشتغال و خروج از وضعیت روکودی که در جامعه حاکم است برشمرد و با بیان اینکه رییس‌جمهور وعده داده تا در طی سال ۹۰۰ هزار شغل ایجاد کند، یادآور شد: با توجه به اینکه امسال سال تولید و اشتغال نامگذاری شده است مردم منتظر تحقق وعده‌های مسوولین هستند و هیچ‌ چیزی نباید جایگزین خواسته اصلی مردم شود.

وی با بیان اینکه باید برای جوانان فرصت شغلی ایجاد شود و امید می‎رود رییس‌جمهور نیروهای ارزشی، کاری و با انگیزه انتخاب کنند، اضافه کرد: وزرا باید دلسوز، متعهد ارزشی، ولایی و پایدار به ارزش‌ها باشند و آنان باید دستاوردهای انقلاب را حفظ کنند که امیدواریم این اقدامات هر چه سریع‌تر انجام شود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top