دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت: ایران قربانی تروریسم است.

به گزارش افلاک، جعفر بدری در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر که در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: مکتب تاریخ انقلاب اسلامی همواره از دو جریان نفاق و تحجر آسیب دیده است.

وی افزود: امروز داعش ادامه راه جریان نفاقی است که اوایل انقلاب اسلامی دست به گریبان آن بود، این جریان به هر وسیله‌ای برای کسب قدرت و تامین منافع شخصی متوسل می‌شود.

بدری با بیان اینکه ایران قربانی تروریسم است، افزود: عده‌ای از مقامات کشور تقدیم انقلاب شده‌اند و جای تعجب دارد که غرب چگونه درباره کشور ما این‌گونه قضاوت می‌کند.

رئیس کل دادگستری لرستان ادامه داد: مواضع اصولی کشور حمایت از گروه‌هایی است که با هدف خدمت به مردم در حال مبارزه هستند.

وی گفت: آمریکا در سوریه دست به خشونت می‌زند و اعلام می‌کند جریان معتدل بوده و در حمایت از مردم اقدام می‌کند این در حالیست که جریان معتدل را در بحرین شاهد هستیم.

بدری اضافه کرد: دنیای غرب و قدرت‌های بزرگ معنای دوگانه‌ای از تروریست ارایه می‌کنند چراکه این گروهک‌ها در تهران عده‌ای از مردم عادی و بی‌گناه را مورد هدف قرار داده‌اند.

رئیس‌کل دادگستری لرستان اظهار کرد: تاریخ زندگی شهید بهشتی باید برای ما سرمشق باشد و با مطالعه کتاب‌های این شهید بزرگ می‌توان به عظمت و بزرگی این شخصیت انقلابی پی ببریم.

وی در پایان گفت: حقوق‌های نجومی و سوءاستفاده از موقعیت پسندیده نیست و باید با آن برخورد کرد چراکه این کشور با خون شهدا بنا نهاده شده است.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top