آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

نماینده ولی‎فقیه در لرستان با اشاره به این‌که اعضای جدید شورای شهر خرم‌آباد یک ترکیب با تجربه و در خط ولایت هستند، اظهار کرد: وظیفه شورای شهر این است که بُعد نرم‌افزاری شهر را طراحی کند این در حالی‌است که بُعد سخت‌افزاری شهر مربوط به شهرداری است؛ کمااینکه شورای شهر باید طرح‌های تحول‌آفرین ارائه دهد.

‌‌به گزارش ‌افلاک، آیت‌الله سید احمد میرعمادی امروز شنبه، ششم خردادماه در دیدار با منتخبین شورای شهر خرم‌آباد، گفت: ترکیب شورای شهر خرم‌آباد یک ترکیب ارزشی ایمانی و ولایی است.


 وی با اشاره به این‌که اعضای جدید شورای شهر خرم‌آباد یک ترکیب با تجربه و در خط ولایت هستند، عنوان کرد: شورای شهر خرم‌آباد در این دوره از یک پختگی و عقلانیت برخوردار است.

آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: رویکرد مردم در انتخابات شورای شهر خرم‌آباد یک رویکرد معنادار بوده است و به‌سمتی می‌رود که کار را به کاردان بسپارند این در حالی‌است که شورای شهر یک نهاد پارلمانی محلی است که مسئولیت برنامه‌ریزی و نظارت را بر عهده دارد.

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که شورای شهر مسئولیت برنامه‌ریزی فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی را برعهده دارد، تصریح کرد: باید برای ایجاد تحول شهری، خلاقیت به‌کار گرفته شود.

 امام جمعه خرم‌آباد گفت: در دوره‌هایی که شورای شهر حاکم بودند طراحی شهری انجام داده‌اند هنوز هم قابل استفاده و ماندگار است.

 آیت‌الله میرعمادی اظهار کرد: وظیفه شورای شهر این است که بُعد نرم‌افزاری شهر را طراحی کند این در حالی‌است که بُعد سخت‌افزاری شهر مربوط به شهرداری است کمااینکه  شورای شهر باید طرح‌های تحول‌آفرین ارائه دهد.

وی افزود: شوراها محل تضارب آراء است و تضارب آراء اگر مراقبت بشود یک نکته مثبت است لذا باید نتیجه صحیح و متقن از تضارب آرا به دست آید.

آیت‌الله میرعمادی گفت: شوراها باید اخلاص و نیت پاک‌شان را حفظ کنند و قصد قربت داشته باشند زیرا قصد قربت انسان را حفظ می‌کند.

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که در کار جمعی سعه‌صدر نیاز است، عنوان کرد: اعضای شورای شهر سعی کنند همدیگر را تحمل کنند، سعه‌صدر کارها داشته باشند و ظرفیت کار دسته‌جمعی را در درون خود به‌وجود بیاورند.

امام جمعه خرم‌آباد جدیت در حل مشکلات مردم را مهم‌ترین وظیفه شورا دانست و گفت: ترافیک و کمبود فضای سبز و خیابان‌ها مشکلات شهر خرم‌آباد هستند که برای حل این مشکلات عزم و جدیت خستگی‌ناپذیری و تداوم عزم نیاز است.‌

وی عنوان کرد: تفرقه در میان شورا نباشد شورا باید یدواحد باشد این در حالی‌است که شوراها باید از بیرون شورا تأثیرپذیر نباشند زیرا ضعف شوراها از جایی شروع می‌شود که جریانی از بیرون بخواهد شورا را هدایت کند.
 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top