دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم عزت و اقتدار نظام را تثبیت می‌کنند.

به گزارش افلاک، عباس گودرزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مردم با گرایش‌ها و سلایق مختلف آمدند و حماسه آفریدند.

وی افزود: مردم با حضورشان پایِ صندوق‌های رای، مردم سالاری حقیقی را در ایران اسلامی به نمایش گذاشتند و موجبات یاس و ناامیدی را برای دشمنان انقلاب و ایرانِ عزیز فراهم کردند.

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: این مردم که با وجود تمام مشکلات و گلایه‌ها این‌چنین در صحنه حضور می‌یابند و عزت و اقتدار نظام را تثبیت می‌کنند حقیقتا شایسته خدمت هستند و همه گروه‌ها و جریانات کشور باید قدردان نظام و خادم این ملت باشند و در جهت کمک به این مردم از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

گودرزی اضافه کرد: برای دکتر روحانی نیز که در این رقابت، حائز اکثریت آراء شدند آرزوی خدمتِ به انقلاب و مردمِ عزیز و شایسته را دارم و توفیق ایشان را در این مسیر از خداوند متعال خواستارم.

وی بیان کرد: به اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز، ضمن تبریک بابت جلب اعتماد ملت و آرزوی توفیق در جهت خدمت به مردم، عرض می‌کنم که این دوره‌های ۴ساله بسیار زودگذر و فصلی برای آزمایش من و شما است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: بی‌شک شوراهای اسلامی در موفقیت و پیشرفت حوزه انتخابیه سهم زیادی دارند؛ امیدوارم با خرد جمعی و انسجام و همدلی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها در مسیر خدمت به مردم موفق باشند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top