آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: تامین امنیت انتخابات و ایجاد آرامش برای رأی دهندگان از اهداف مهم قرارگاه عملیاتی ظفراست.

به گزارش افلاک، سردار"حبیب اله جان نثاری" در نشست قرارگاه ظفر اظهار کرد: تمهیدات لازم توسط این قرارگاه عملیاتی در فضایی کاملاً امن برای استان‌های سراسر کشور جهت حضور پر رنگ آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین دستاورد و ارمغان قرارگاه ظفر، ایجاد آرامش برای رأی دهندگان است، عنوان کرد: یگان ویژه همچون گذشته تمام توان خود را برای تامین امنیت انتخابات و برگزاری این مهم به دور از حاشیه و ایجاد آرامش به کار خواهد گرفت.

جانشین فرمانده یگان ویژه ناجا با بیان اینکه کنترل و نظم بخشی این ماموریت محصول کار جمعی همه کارکنان در نیروی انتظامی است، افزود: امنیت انتخابات و ایجاد آرامش برای رأی دهندگان، ضامن سلامت و مشارکت حداکثری مردم است؛ این امنیت، قدرت و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی درپی خواهد داشت.

وی تصریح کرد :یگان ویژه در این ماموریت با بهره‌گیری از نیروهای آموزش دیده، مومن و متعهد در کنار تجهیزات نوین و پیشرفته و با برنامه‌ریزی دقیق و مدون خود آماده برقراری نظم و امنیت کامل این ماموریت مهم خواهد بود.

این مقام انتظامی گفت: نیروهای یگان ویژه در همه حال آمادگی لازم برای برگزاری امنیت و آرامش و برخورد با ناهنجاری را دارند و از مدت‌ها قبل از انتخابات نسبت به ارتقاء آمادگی رزمی، عملیاتی و آمادگی بصیرتی خود اقدام کرده است؛ در این راستا، از ابتدای سال جاری نیز آموزش به دیگر واحدهای نیروی انتظامی در سراسر کشور را دستور کار خود قرار داده است.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا افزود: آنچه که مربوط به نیروی انتظامی و یگان‌های ویژه ناجا در عرصه انتخابات است، برگزاری امنیت انتخابات در فضایی همراه با آرامش برای رأی دهندگان است که از مدت ها قبل، نسبت به تحقق این مهم، برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

جان نثاری با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات، اذعان کرد: علیرغم تمامی تلاش‌های دشمنان نظام مبنی بر عدم شرکت مردم در انتخابات، به حول قوه الهی شاهد انتخابات پرشوری خواهیم بود و مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را بار دیگر مأیوس و ناامید خواهند کرد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top