دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس ستادهای مردمی دکتر روحانی در لرستان گفت: با حضور نیافتن پای صندوق‌های رای هم سرنوشت خودمان دچار آسیب می‌شود و هم پشتوانه نظام تخریب پیدا می‌کند.

محمدتقی توکلی در گفت‌وگو با افلاک با اشاره به حضور دکتر روحانی در استان و اینکه مردم این خطه به تمام معنا رسم مهمان‌نوازی را تمام و کمال به جا آوردند، گفت: امروز حضور پرشور مردم لرستان در دیدار با دکتر روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برگ زرین دیگری از افتخارات ما بود. امروز دوستداران کشور ایران با آگاهی بخشی به مردم موجب ایجاد موج و حمایت حداکثری از روحانی شدند.

وی با بیان اینکه دولت‌های موفق باید در دو دوره کشور را اداره کنند، اظهار کرد: برای دولت‌های ناموفق دو سال هم زیاد است و از آنجا که دولت روحانی عملکرد موفقی داشته است باید هشت‌ساله باشد تا بتواند برنامه‌های خود را تکمیل و ثمره آن را تا پایان چهارساله دوم بچیند. دولت یازدهم با تدبیر و اعتدال، احترام و اعتماد جهانی را به کشور بازگرداند. دولت روحانی دستاوردهای مهمی را برای کشور به همراه داشت که در این زمینه حفظ دستاوردها و امید امری اجتناب ناپذیر است.

رئیس ستادهای مردمی روحانی با بیان اینکه مردم ۲۹ اردیبهشت حماسه ۲۴ خرداد را تکرار خواهند کرد، اضافه کرد: راه تدبیر و اصلاحات ادامه دارد، مردم درک و شعورشان خیلی بالا است. انقلاب و نظام را دوست دارند و می‌دانند خدمتگزاران واقعی چه کسانی هستند.

نماینده سابق مردم الیگودرز در مجلس، جهش اقتصادی را انتظار مردم از دوره دوم دولت حسن روحانی خواند و اضافه کرد: مردم دوباره به دولت تدبیر و امید فرصت می‌دهند تا کشور را با توسعه به امنیت اقتصادی پایدار برسانند.

وی با بیان اینکه تاکتیک دولت تدبیر و امید بر اساس تعامل با دنیاست بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و افزود: ما در شرایطی نیستیم که بخواهیم به نظام پشت کنیم. همچنین کسانی که بخواهند در انتخابات شرکت نکنند در واقع به سرنوشت خودشان پشت کرده اند و متاسفانه کسانی که به هر دلیل و بهانه‌ای بخواهند در انتخابات شرکت نکنند این دو آسیب جدی را به کشور و نظام وارد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور پر رنگ مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت زمینه را برای رشد روز افزون ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها فراهم می‌کند.

رئیس ستادهای مردمی روحانی در لرستان اظهار کرد: چشم جهان و جهانیان به انتخابات 29 اردیبهشت است و بار دیگر ثابت خواهد شد که مردم‌سالاری دینی به برکت نظام جمهوری اسلامی در ایران حاکم است. ما برای تداوم آرامش، امید و نشاط به میدان آمده ایم و بی شک مردم نیز با حضور گسترده خود در این انتخابات پشتیبانی خود را از نظام نشان خواهند داد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top