آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

امام جمعه موقت خرم‎آباد گفت: انتخابات مظهر حماسه سیاسی، اراده ملت، اقتدار نظام، مردم سالاری دینی و امنیت کشور

است.

به گزارش افلاک، حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید تقوا را رعایت کنید چرا که خداوند سریع الحساب است، اظهار کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید تقوا داشته باشید که خداوند به آنچه در شما وجود دارد آگاه است.

وی با بیان اینکه در صورت داشتن تقوا، انسان نه می‌تواند خودش را فریب دهد و نه خداوند را ، افزود:  خداوند دقیق، سریع الحساب، شاهد، ناظر و ... است .

امام جمعه موقت خرم‎آباد در بخش دیگری از سخنانش با تبریک میلاد امام زمان(عج) ،  گفت: امام زمان(عج) به منتظران صالح نیاز دارد چرا که منتظران ناصالح در زمان ائمه (ع)در حالیکه امام و ائمه در کنارشان زندگی می‌کردند اما اهداف آن امام همام را دنبال نمی‌کردند .

متقی نیا با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم با کسب تقوا از منتظران صالح امام زمان(عج) باشیم، تصریح کرد: بر اساس روایات باید ما اعمال منتظران را به جا بیاوریم، نه اینکه به نشانه‌ها و علائم ظهور توجه کنیم و باید به جای جستجوی علائم و نشانه‌ها منتظران با عمل صالح باشیم.

وی  مهدویت را به عنوان مهم‌ترین انرژی فوق هسته‌ای در دست شیعه است برشمرد و با تاکید براینکه  این قدرت می‌تواند رهایی بخش همه ملت‌ها، خروج آنها از بن بست‌ها، رعب و هراس مستکبران و ایجاد وحدت بین مستضعفان شود و ما را به جامعه ایدال و مطلوب برساند، تصریح کرد: همچنین این قدرت می‌تواند جهان را فصل خزان و پرتلاطم جور رهایی بدهد و آن را به جهان سرشار از عدل و قسط امیدوار کند .

وی با بیان اینکه ماه شعبان ماه امامت و ماه رمضان ماه خدا است، گفت: در ماه رمضان شب لیله القدر وجود دارد که در آن قرآن نازل می‌شود و در نیمه شعبان نیز به خواندن ادعیه مختلف، مناجات و ... تاکید شده است .

امام جمعه موقت خرم آباد در بخش دیگری از سخنان با اشاره به سالگرد موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی و اشغالگر قدس اشاره کرد و افزود: بدون تردید رژیم صهیونیستی دشمن امت اسلامی و مسلمانان است و اهداف مختلفی را دارد .

متقی نیا با بیان اینکه اهداف کوتاه مدت رژیم صهونیستی و همچنین حامیان وی مانند آمریکا و کشورهای غربی برهم زدن امنیت کشورهای مسلمان و همچنین ایران است، ادامه داد: این در حالیست که با حضور حکیمانه مقام معظم رهبری و همچنین همراهی و حضور در صحنه مردم، رژیم صهیونیستی و حامیان وی به این هدف دست پیدا نخواهند کرد .

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیان وی به دنبال این هستند با استفاده از کوتاهی بعضی‌ها اقدام به ایجاد ناامنی در کشور کنند، افزود: سخنان برخی افراد که در تریبون‌ها شنیده می‌شود منافع و مصالح ملی را زیر سوال می‌برد و دشمن را امیدوار می‌کند .

امام جمعه موقت خرم‌آباد اهداف میان مدت دشمنان را شک اقتصادی به ایران و ناامید کردن مردم از آینده و اقتصاد کشور عنوان کرد و یادآورشد: راه مقابله با این اهداف پایبندی به قانون از طرف همه و پرهیز از هر گونه اقدام غیر قانونی توسط عوامل اجرایی کشور است .

متقی نیا با تاکید بر ضرورت توجه به امنیت و آرامش انتخابات اضافه کرد: ما در حال وارد شدن به عرصه سرنوشت ساز، نقطه عطف کشور و پیچ تاریخی هستیم و به طور حتم ناامنی‌ها می تواند دشمن را امیدوار کند .

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری در ایران با سایر انتخابات‌ متفاوت است چرا که در این رویداد فرد انتخاب نمی‌شود، تصریح کرد: در این انتخابات، رئیس جمهور مدیران دیگر را انتخاب می کند .

امام جمعه موقت خرم آباد انتخابات را مظهر حماسه سیاسی، اراده ملت، اقتدار نظام، مردم سالاری دینی و امنیت کشور دانست و با تاکید براینکه در این راستا باید به شاخص‌ها توجه شود و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری  هر کسی که ایران را دوست دارد و عشق به کشور دارد باید در انتخابات شرکت کند، خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات ضرورت قانونی، عقلی و شرعی است .

وی توجه به شاخص‌های کارآمدی، توانایی در حوزه اجرایی کشور، خستگی ناپذیری، توجه به دردمندان، مبارزه با تبعیض و بی عدالتی، توجه به اقتصاد مقاومتی و نیازهای ملت را برای انتخاب رئیس جمهور مورد تاکید قرار داد و با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاکید کرد: متاسفانه در تبلیغات این انتخابات شاهد مسابقه بنر زدن، فیلم و عکس گرفتن هستیم .

متقی نیا با تاکید بر اینکه لرستان و شهر خرم‌آباد دارای افراد نیازمند فراوانی است که کاندیداهای شوراها می‌توانند به جای انجام این تبلیغات پرهزینه به این افراد کمک کنند، خاطرنشان کرد: کاندیداها به جای تبلیغات نجومی اقدام به کمک کردن به این نیازمندان کنند و به جای مسابقه در تبلیغات بی‌حساب و کتاب، مسابقه خدمت‌رسانی داشته باشند .

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top