آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس ستادهای مردمی دکتر حسن روحانی در لرستان گفت: از کاندیداها می‌خواهیم توقع کاذب در مردم ایجاد نکنند.

به گزارش افلاک، محمدتقی توکلی در جمع خبرنگاران بیان کرد: اعتماد عمومی به دولت روحانی وجود دارد و هیچ کس نمی‌تواند آن را کتمان کند.

وی با بیان اینکه تغییر دولت یعنی شوک اساسی به تمام متغیرهای اقتصاد ایران ادامه داد: یکی از بزرگترین دستاوردهای دکتر روحانی در مدت سه سال این بود که از فصل هفتم منشور سازمان ملل مبنی بر تهدید علیه امنیت جهانی خارج شدیم؛ همچنین یکی دیگر از افتخارات دولت تدبیر بحث سلامت مردم و کاهش هزینه‌ها در این زمینه بود.

توکلی خاطرنشان کرد: دولت روحانی نظم و آرامش را که بزرگترین سرمایه در کشور است به وجود آورده است و نباید این امنیت را از جامعه گرفت.

رئیس ستادهای مردمی دکتر حسن روحانی در لرستان در خصوص وعده‌های برخی کاندیداها گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به جای ایجاد مسابقه در اعداد و ارقام واقعیت‌های اقتصاد کشور را به مردم بگویند. ما از کاندیداها می‌خواهیم توقع کاذب در مردم ایجاد نکنند.

وی تاکید کرد: مردم سرمایه‌های اصلی کشور هستند و نباید با وعده‌های بی برنامه چنین رفتاری با آنان داشته باشیم.

توکلی یادآور شد: باید واقعیت‌های وضعیت کشور به ویژه واقعیت‌های اقتصادی را به مردم بگوییم و وعده‌های با پشتوانه و با برنامه ارائه کنیم، اگر هر کاندیدا برنامه ارائه کند، ‌مردم براساس برنامه‌ها قضاوت می کنند و شاهد رقابتی خواهیم بود که پس از انتخابات این رقابت‌ها به کینه تبدیل نشده و به رفاقتی برای توسعه کشور تبدیل شود.

این نماینده سابق مردم الیگودرز در مجلس در ادامه صحبت‌هایش گفت: مهم ترین برنامه دولت دوم آقای روحانی در صورت پیروزی،‌ باتوجه به این که در این چهارسال آواربرداری خرابه‌های گذشته را انجام دادند و زیرساخت‌ها تا حدودی ترمیم شدند، ‌جوان‌گرایی خواهد بود و اشتغال و اقتصاد در صدر برنامه ایشان قرار خواهد گرفت و اعتدال و عقلانیت استمرار پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت اقتصاد نیاز به ثبات است، گفت: اینکه عزت نفس مردم این قدر از بین برود که 90 درصد مردم می‌گویند یارانه می‌خواهیم و سپس از این ابزار برای گرفتن رأی استفاده کنند، صحیح نیست.

توکلی افزود: شعارهای دیگر رقبا در زمینه دو برابر کردن یارانه‌ها و ایجاد اشتغال پنج میلیونی صحیح نیست؛ یارانه در کشورهای پیشرفته به کسانی داده می‌شود که قادر به کار نیستند و منابع آن مالیات است، نه درآمد نفت؛ اما در ایران وضعیت به شکلی شده که 90 درصد مردم می‌گویند یارانه می‌خواهیم.

وی با بیان اینکه بیکاری زیاد نشده بلکه تثبیت شده است، گفت: بعد از انقلاب دو نوبت تورم تک‌رقمی داشتیم که یکی در دوران جنگ و دیگری در دوره روحانی بود. کنترل تورم به معنای کاهش سرعت رشد قیمت‌هاست نه کاهش قیمت‌ها و تورم همیشه به لحاظ اقتصادی بد نیست.

توکلی با بیان اینکه قدرت خرید مردم در این مدت چهار سال حفظ شده است، اضافه کرد: دولت سه سال تمام صرف مذاکره‌ای کرد که اگر انجام نمی‌شد، اقتصاد به سمت ورشکستگی می‌رفت و تنها یک سال برای اقدامات اقتصادی وقت داشت.

وی اخلاق مداری را از مولفه‌های ستادهای تبلیغاتی روحانی دانست و گفت: امروز لازمه کار سرلوحه قرار دادن اخلاق است و ما فقط به دنبال بیان توانمندی‌های کاندیدای خود هستیم و به دنبال تخریب رقبا نیستیم.

این نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه از رقبا نیز انتظار می رود دولت و زحمات چهارساله روحانی را زیر سوال نبرده و تخریب نکنند، اضافه کرد: باید با مردم صادق بود و طرفداران دکتر روحانی به دنبال این نیستند که از هر طریقی از مردم رای بگیرند.

وی در خاتمه تاکید کرد: شعار دولت حرکت به سمت عقلانیت است و  دوره دوم ریاست جمهوری روحانی با دوره نخست کاملا متفاوت خواهد بود زیرا در دوره اول آوارها برداشته شده و در دور دوم بنای دیواری مستحکم پایه‌ریزی می‌شود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top