دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی در لرستان گفت: زندگی مردم در سال ۹۲ را با الان مقایسه کنیم.

به گزارش افلاک، دکتر محمد بیرانوندی در نشست خبری که در خانه معلم خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: در انتخابات قرار است به عزت کشورمان اضافه کنیم و این عزت در سایه‌ی آرامش، امنیت و پرهیز از تنش حاصل می‌شود.

وی تأکید کرد: در دوران تبلیغ سعی کنیم واقعیت‌ها را بگوییم و با مردم صادق باشیم. معتقدم وعده‌ی دروغ به مردم، گناهی نابخشودنی است. همچنین در این دوران باید با سایر کاندیداها کاری نداشته باشیم و برنامه‌ها و ایده‌های خودمان را بیان کنیم.

بیرانوندی خطاب به خبرنگاران گفت: حواسمان باشد که اگر مدام منفی بگوییم، این منفی‌ها به نظام آسیب می‌زند و اگر همه را ضعیف بدانیم پس چه کسی خوب و قوی است؟ باید نقدها را بدون غرض بیان کنیم و واقعیت‌ها را بگوییم.

 نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در ادامه پرسش یک خبرنگار مبنی بر اینکه نماینده مجلس بودن با رئیس ستاد رئیس جمهور شدن، مشکلی ایجاد نمی‌کند؟ را این‌گونه پاسخ داد: از روزی که کار سیاسی را شروع کرده‌ام شفاف گفته‌ام منتسب به یک حزب هستم. همراهی و هم‌سویی با دولت را در راستای خدمت بهتر به مردم می‌دانم و در این دولت برخی از مطالبات قدیمی مردم خرم‌آباد محقق شد. رئیس ستاد رئیس جمهور در استان را فرصت می‌دانم و هر نتیجه‌ای در انتخابات حاصل شود، نقش نظارتی نمایندگی را انجام خواهم داد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ایران و ایرانی باید در دنیا قدر بیند و بر صدر بنشیند، افزود: باید عزت خودمان را به دنیا نشان دهیم. نباید با برگشت تحریم‌ها، خودمان را در دنیا منزوی کنیم. دیگر نفت ایران را دلال‌ها معامله نمی‌کنند و از طریق دولت به فروش می‌رسد. باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که در راستای عزت ایران گام بردارد.

بیرانوندی اضافه کرد: توفیقات دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست خارجی به‌گونه‌ای بوده که شاید زبان بنده از بیان آن قاصر باشد.

وی یادآور شد: در بحث اقتصاد نیز دوره قبل جنون اقتصادی داشتیم و شب که می‌خوابیدم صبح با افزایش زیاد قیمت‌ها مواجه می‌شدیم اما الان تثیبت قیمت‌ها را داریم. تورم بیش از ۴۰ درصدی به کمتر از ۱۰ درصد رسیده است، باید زندگی مردم در سال ۹۲ را با الان مقایسه کنیم.

 رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی در لرستان تأکید کرد: بار دیگر با حضور پررنگ در پای صندوق‌های رأی "آری محکم‌تری" به جمهوری اسلامی بگوییم.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top