دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

دادستان شهرستان دلفان گفت: انتخابات تجلی بصیرت انقلابی در عرصه بین‌المللی و سازندگی داخلی است.

به گزارش افلاک، محمد رومیانی در دومین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: هدف دستگاه قضایی برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با مشارکت حداکثری در یک فضای امن بوده و در این خصوص قانون شاخص است .

دادستان دلفان افزود: از کاندیداها انتظار می‌رود که قانون را مد نظر قرار دهند و بر فعالیت ستادهای انتخاباتی خود نظارت کامل داشته و توصیه‌های لازم در رعایت قانونمداری را  به اعضای فعال ستاد و طرفداران خود متذکر شوند، قطعا" در هر عرصه‌ای پیشگیری بهتر از درمان است .

قاضی رومیانی با بیان اینکه رسانه ‌ها سعی کنند در عین تلاش برای پرشور کردن فضای انتخابات از موضع‌گیری‌هایی که موجب ایجاد فضای ناامن و زمینه‌ساز شایعه پراکنی می‌شود خودداری کنند، اظهار کرد: دستگاه قضایی بر حسب وظیفه ذاتی به شدت با همه جرائم و تخلفات انتخاباتی و متخلفین از قانون انتخابات برخورد قاطع کرده و خواهد کرد.

وی انتخابات را تجلی بصیرت انقلابی در عرصه بین‌المللی و سازندگی داخلی برشمرد و با بیان اینکه اعتبار کشورها در عرصه بین‌المللی با میزان مشارکت مردم در عرصه انتخابات و نقشی که در مسایل منطقه و جهان ایفا می‌کنند سنجیده می‌شود، خاطر نشان کرد: خوشبختانه کشور عزیزمان ایران همواره ثابت کرده است که با سربلند و اقتدار راه پیشرفت و ارتقاء اعتبار را می‌پیماید.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top