دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان گفت: کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا از وعده‌های دروغ و غیر قابل اجرا پرهیز کنند.

به گزارش افلاک، محمد تقی شاکرمی در جمع خبرنگاران به کاندیداها هشدار داد ضمن پایبندی به قانون و اخلاق از وعده‌های دروغین و غیر قابل اجرا پرهیز کنند چرا که این یک آسیب اجتماعی است.

وی اظهار کرد: کاندیداها از تحریک احساسات قومی، مذهبی، گروهی، جناحی، تبلیغات زودهنگام، تحریک احساسات قشر جوان، بزرگ‌نمایی مشکلات، زیرسوال بردن خدمات نظام، برهم زدن سخنرانی کاندیداهای دیگر، تهمت، افتراء و اهانت چه در فضای حقیقی چه در فضای مجازی، تخریب اموال مردم از طریق دیوار نویسی، استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدها از مصادیق جرم بوده و دستگاه قضایی به شدت برخورد خواهد کرد .

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی لرستان ادامه داد: از دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، میزان رأی ملت است و لا غیر و مفهوم و معنی این کلام نورانی بزرگان این است که هیچ کس حق دخالت در امر انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را ندارد و مردم خودشان سرنوشت‌ساز هستند.

وی تصریح کرد: خداوند در  «سوره مبارکه رعد» می‌فرمایند که  سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی‌کند مگر به اراده خودشان و در نظام جمهوری اسلامی سرنوشت مردم را از طریق همه‌پرسی به خود مردم واگذار شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان با بیان اینکه در قالب انتخابات همه مسئولان عالی و تالی نظام در حوزه انتخابات (مجلس خبرگان رهبری، رئیس جمهوری، نماینده مجلس شورای اسلامی و نماینده شورای شهر و روستا) با مشارکت مردم انتخابات می‌شدند، تصریح کرد: هدف از آن پیشبرد اهداف عالی نظام و اجرای قوانین ماهوی و مادی ، عمران، آبادی و توسعه شهر و روستا و رفع معضلات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... بود .

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top