آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: 60 درصد زندانیان استان مربوط به جرائم مواد مخدر است.

به گزارش افلاک، جعفر بدری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه دستگاه‏‌های قضایی و انتظامی در استان تمام وقت خود را صرف مبارزه با سوداگران مواد مخدر کرده‎اند، اظهار کرد: سپاه پاسداران و اطلاعات نیز با وجود نبود وظیفه ذاتی خود به این مهم ورود کردند.

وی با تاکید براینکه در این راستا برخوردها هم شدید بوده است، تصریح کرد: سوال اینجاست چرا تاکنون نتیجه نگرفتیم و یا به هدف مطلوب نرسیدیم؟ بخاطر این است که راهکار کنترل مشخصی برای مناطق و اشخاص آلوده نداشته‎ایم.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه در حال حاضر 60 درصد زندانیان استان مربوط به جرائم مواد مخدر و یا جرائم مرتبط است، افزود: همچنین مجازات‏‎های شدید در نظر گرفته شده است.

بدری اضافه کرد: اخیرا در کمیسیون قضایی طرحی به مجلس برده شده تا مجازات اعدام محدود شود زیرا وجود خانواده‎های بی سرپرست به معضلی تبدیل شده است. زندان و اعدام راه حل نیست چرا که علاوه بر تحمیل هزینه‌‏ها، نیروی انسانی را درگیر می کند.

رئیس دادگستری  لرستان در ادامه با اشاره به وضعیت مراکز ماده 16 استان، اظهار کرد: اخیراً از مرکز ماده 16 استان بازدید شده اما خدماتی که ارائه می‌شود نیاز به توسعه دارد، باید این مرکز که قدیمی است توسعه یابد تا حداکثر 200 نفر در آن نگهداری شود.

وی بر تخریب و پاکسازی محلات آلوده استان تاکید کرد و یادآورشد: در راستای خرده‌فروشان خرد با مشکلاتی مواجه هستیم که  قانون در برخی موارد جریمه نقدی برای آنان در نظر گرفته و برای کسانی که چندین پرونده دارد مجازات‎های سنگین در نظر گرفته شده است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top