رییس دادگستری شهرستان دلفان گفت: در عرصه انتخابات همه باید مطیع قانون باشیم. 

به گزارش افلاک،علی صفربیرانوند در ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی این شهرستان اظهار کرد: همه باید در برابر قانون تمکین کرده و خود را ملزم به انجام وظیفه در چارچوب قانون انتخابات بدانیم زیرا سلامت انتخابات در گرو رعایت قانون است و دادگستری به عنوان مجری اصلی قانون در این خصوص تمام قد حامی حق انتخاب مردم است .

وی افزود: داوطلبان و اصحاب رسانه باید در برنامه‌های تبلیغاتی واقعیات را بیان و از تخریب دیگران  و تشویش اذهان عمومی جدا" اجتناب کنند زیرا تجربه نشان داده ایجاد بی‌نظمی در جامعه علاوه بر تحمیل مشقت در داخل کشور باعث سوء استفاده معاندان انقلاب و خدشه دار شدن اعتبار بین‌المللی کشور می شود.

صفر بیرانوند با بیان اینکه تشدید تحریم‌ها تنها یکی از دستاویزهای دولت‌ها و گروه‌های معاند با مردم انقلابی ایران است، اضافه کرد: حضور مردم در سایه امنیت و احترام متقابل به نظر یکدیگر قطعا" ثمرات مثبتی را در پی خواهد داشت و راهکار این مهم اطاعت از قانون است و درعرصه انتخابات همه باید مطیع قانون باشیم.

وی با بیان اینکه برگزار کنندگان انتخابات نیز باید مر قانون را رعایت کنند، تاکید کرد: هیچ کس حق استفاده از اموال عمومی و امکانات دولتی له یا علیه کاندیداهای خاصی را نخواهد داشت و در صورت عدم رعایت قانون،  متخلفان مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت .

رییس دادگستری شهرستان دلفان خاطر نشان کرد: تمام فعالیت‌های انتخاباتی توسط نیروهای انتظامی ،امنیتی، اجرایی و دستگاه قضایی رصد می‌شود تا در صورت بروز هرگونه تخلف احتمالی، اقدامات لازم بعمل آید به همین منظور از ماه‌ها پیش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، مناطق جرم زا را شناسایی و به ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی جهت تمهیدات لازم اعلام کرده‎اند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی