آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ خرم‌آباد گفت: ما ارتشیان حضرت امام خمینی(ره) را متحول‌کننده و زنده‌کننده ارتش جمهوری اسلامی می‌دانیم.

به گزارش افلاک، علی‌رضا بهرامی در مراسم رژه نیروهای مسلح لرستان در خرم‌آباد با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: امام خمینی(ره) مدت کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی روز ۲۹ فروردین را به‌نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری کردند.

وی افزود: ما ارتشیان حضرت امام خمینی(ره) را متحول‌کننده و زنده‌کننده ارتش جمهوری اسلامی می‌دانیم کمااینکه شعاری که در دوران پیروزی انقلاب با مضمون «ارتش برای ملت، ملت برای ارتش» در تار و پود همه ارتشیان قرار گرفته و ما آموخته‌ایم که همواره فدایی ملت و انقلاب باشیم.

بهرامی اضافه کرد: ارتش در دوران دفاع مقدس ۲۸ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده و به این‌وسیله وفاداری خود نسبت به انقلاب، امام و ملت ایران را اثبات کرده است.

در این مراسم که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و ارتش و نماینده ولی‏ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و روحانیون و مردم حضور داشتند یگان‌های مختلف ارتش با رژه رفتن از مقابل جایگاه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top