دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

فرمانده انتظامی لرستان با اعلام کاهش 24 درصدی تصادفات در ایام نوروز 96 گفت: به شکر خداوند با تلاش و زحمات پلیس این فرماندهی، در این ایام جرائم مهمی در استان رخ نداده است.

به گزارش افلاک، سردار «محمد قنبری» در جمع کارکنان انتظامی با تبریک ولادت باسعادت امام جواد(ع) و امیرمومنان علی(ع) از تلاش مجاهدانه و ایثارگرانه مجموعه انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت چهارشنبه آخرسال و ایام تعطیلات نوروز 96 تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به این که مهمانان نوروزی به شکر خداوند به سلامت و در کمال رضایت‌مندی از استان در ایام نوروز به مسافرت و گردشگری پرداختند، روان‌سازی ترافیک، نظم و امنیت در شهرها و محورهای مواصلاتی را در گرو کوشش مجموعه انتظامی استان دانست.

فرمانده انتظامی لرستان با اعلام کاهش 24 درصدی تصادفات در ایام نوروز 96 گفت: با تلاش و زحمات پلیس در این ایام جرائم مهمی در استان رخ نداده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این‌که افتخار پلیس، خدمت مطلوب به شهروندان است، گفت: این افتخار تا به دست آوردن رضایت کامل مردم، ادامه خواهد داشت.

قنبری با اعلام آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: مردم به تبعیت از مقام معظم  رهبری در همه میدان‌ها حاضر هستند، چون شاخص برای همه ما، ولایت فقیه است و در حفظ آن باید کوشا باشیم.

وی با بیان این‌که وظیفه پلیس در انتخابات، تأمین نظم، امنیت و حفاظت از صندوق‌های اخذ رأی است، خاطرنشان کرد: شاخص برای همه ملت ایران اسلامی ولایت فقیه است ضمن این‌که مردم با آگاهی، دانش و بینش اجتماعی با حضور گسترده و پر شور در انتخابات شرکت می‌کنند و هم‌چون دوره‌های قبل دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این‌که مأموران انتظامی مسئولیت اصلی برقراری نظم و امنیت در همه بخش‌های جامعه به ویژه عرصه انتخابات را عهده‌دار است، یادآور شد: در راستای انتخابات، همه اقدامات تأمینی، جلسات توجیهی و آموزشی جهت حفاظت و امنیت حوزه‌های انتخابیه انجام و از هر لحاظ آمادگی کامل جهت برگزاری انتخابات سالم و پرشور در 29 اردیبهشت را داریم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top