دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

‌نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که تولید و اشتغال در گرو مدیریت متعهد، بافکر، باانگیزه و توانمند است، اظهار کرد: بیکاری باعث ناامیدی و افسردگی، بالا رفتن سن ازدواج می‌شود، این در حالی است که بیکاری موجب می‌شود که افراد دچار گرفتاری‌ها و ناامیدی شوند.

‌به گزارش افلاک، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در بازدید از مجتمع پتروشیمی لرستان که سه‌شنبه، ۱۵ فروردین انجام گرفت در جمع کارکنان این شرکت، گفت: مدیریت نقش اساسی در تولید و ایجاد اشتغال پایدار دارد.

وی با اشاره به این‌که تولید و اشتغال در گرو مدیریت متعهد، بافکر، باانگیزه و توانمند است، تصریح کرد: در سال ۸۸ بهترین رهنمود مقام معظم رهبری به بنده درخصوص استان لرستان این بود که در لرستان به کارهای بزرگ توجه شود و به جوانان تکیه کنید که در این راستا مجمع مشورتی جوانان تشکیل شد.

آیت‌الله میرعمادی اضافه کرد: جوان سرمایه، امیدآفرین و کارآفرین است این در حالی‌است که با تکیه بر کارشناسان و مدیران جوان می‌توان کارهای بزرگ انجام داد، کمااینکه پتروشیمی لرستان مدیون رهنمود ارزشمند مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، مقام معظم رهبری راه‌حل مشکلات اقتصادی را تکیه بر نیروی جوان کارآمد انقلابی و ولایی می‌دانند کمااینکه اساس سیاست اقتصاد مقاومتی بر تولید و اشتغال است و در لرستان ظرفیت تولید منابع تولید و نیروی انسانی تولیدگر فراوان است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که شرط به‌کارگیری منابع و ظرفیت‌ها این است که نیروهای کارآفرین وارد صحنه شوند، گفت: فلسفه مدیریت این است که به مجموعه و حرکت ببخشد و مدیر انگیزه کار و تولید را در مجموعه ایجاد کند، به طوری‌که زمانی که وارد مجموعه می‌شود باعث شادی آن مجموعه شود.

وی با اشاره به این‌که مهمترین مشکل جامعه ما بیکاری است، عنوان کرد: بیکاری پیامدهای بسیار بدی دارد به‌طوری که پیامبر اسلام(ص) فرموده است که من از کسالت و بیکاری نفرت دارم و سفارش ایشان بر کارآفرینی و محکم‌کاری در کار بوده است.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که تولیدات ما باید از کیفیت لازم برخوردار شوند، عنوان کرد: بیکاری باعث ناامیدی و افسردگی، بالا رفتن سن ازدواج می‌شود این در حالی است که بیکاری موجب می‌شود که افراد دچار گرفتاری‌ها و ناامیدی شوند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که اگر کارآفرینی و تولید باشد همه چیز رونق پیدا می‌کند، عنوان کرد: تولید منشأ قدرت اقتدار و امنیت‌آفرین است این در حالی‌است که تولید منشأ آسایش و آرامش است و باعث ایجاد پیشرفت در جامعه می‌شود.

امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر این‌که فرهنگ و تمدن هر جامعه‌ای در سایه تولید است، گفت: اگر به امور تولید بپردازیم امید به زندگی در جامعه بیشتر می‌شود، کمااینکه تولید باعث ایجاد نشاط و شادی در جامعه می‌شود.

وی اضافه کرد: مجموعه بسیارعظیمی در مجموعه پتروشیمی لرستان به‌کار گرفته شده است، این در حالی‌است که باید به‌دنبال توسعه پتروشیمی باشیم و مسئله دیگر توجه به صنایع پایین‌دستی پتروشیمی لرستان است.

آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های امسال باید به‌سمت تولید سوق داده شود و فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی ما هم باید به‌سمت تقویت تولید باشد، این در حالی‌است که در انتخابات ما باید اولین برنامه منتخبان ما تولید باشد.

 وی با اشاره به این‌که باید از تمام ظرفیت‌ها و منابع موجود استفاده حداکثری به‌عمل آید، گفت: رسیدگی به مشکلات کارگران و رفاهیات کارگران باعث ایجاد تعهد و انگیزه در مجموعه کارگری می‌شود این در حالی‌است که کارگر ما باید فکر کند که کار و تولید او عبادت است و باعث قدرت و حفظ و استقلال کشور می‌شود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top