دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه بر اساس آمارهای اعلام شده شاهد جمعیت بیکار فراوانی در کشور هستیم گفت: در این راستا باید حوزه تولید ملی و همچنین شکوفایی استعدادهای داخلی توجه ویژه داشته باشیم.

 به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر در سخنانی با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده و این امر بیانگر این بوده که اقتصاد مقاومتی یک راهبرد بوده که باید استمرار یابد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه تکرار اقتصاد مقاومتی به عنوان محور شعار سال بیان گر آن است که اقتصاد مقاومتی یک سیاست راهبردی است که باید تداوم پیدا کند، اظهار داشت: در حال حاضر مهم ترین و ضروری ترین نیاز کشور مسئله اقتصاد است و تنها راه بهبود معیشت مردم پیگیری همه جانبه سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

علی رغم کارهای خوبی که صورت گرفته اما هنوز انتظار مردم و مقام معظم رهبری برآورده نشده استآیت الله میرعمادی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی اولویت کشور و کلید حل مشکلات است، تصریح کرد: از سوی دیگر علی رغم کارهای خوبی که صورت گرفته اما هنوز انتظار مردم و مقام معظم رهبری برآورده نشده است و باید سیاست های اقتصاد مقاومتی ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مهم ترین مسئله و معضل کشور مشکلات اقتصادی است عنوان کرد: در این راستا اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مهم ترین راهبرد برای بهبود معیشت و اقتصاد مردم است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه تمرکز بر تولید و اشتغال برای آن است که گره اصلی مشکلات اقتصادی رکود تولید و بیکاری است، افزود: تلاش های صورت گرفته در ستاد اقتصاد مقاومتی به مرحله تولید و کاهش بیکاری نیانجامیده است.

مسئولان باید امسال بحران بیکاری را حل کنند و به تولید ملی رونق ببخشندنماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مسئولان باید امسال بحران بیکاری را حل کنند و به تولید ملی رونق ببخشند، گفت: امروز بالاترین عبادت همت برای تولید و رفع بیکاری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری به خوبی مشکلات مربوط به حوزه اقتصاد کشور را درک کرده است بیان داشت: دشمنان در بخش های نظامی، سیاسی و امنیتی نتوانسته اند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند اما در حوزه اقتصاد کشور مشکلاتی ایجاد کرده اند و در این راستا رهبری همواره بر ضرورت رفع مشکلات این حوزه تاکید دارند.

آیت الله میرعمادی در ادامه سخنان خود بر ضرورت رفع مشکلات حوزه اقتصاد کشور تاکید کرد و گفت: نامگذاری امسال نیز به عنوان اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری طی امسال نیز به این معنا بوده که هنوز مشکلات در حوزه اقتصاد کشور رفع نشده و باید زمینه برای رفع آنها فراهم شود.

وی همچنین با اشاره به مسئله اشتغال و تولید در نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت: این امر نیز به این دلیل بوده که در کشور شاهد رکود حوزه تولید و همچنین بحران بیکاری هستیم که باید رفع شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه بر اساس آمارهای اعلام شده شاهد جمعیت بیکار فراوانی در کشور هستیم گفت: در این راستا باید حوزه تولید ملی و همچنین شکوفایی استعدادهای داخلی توجه ویژه داشته باشیم.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه مسئولان باید به حوزه تولید ملی و رفع مشکل بیکاری در کشور ورود پیدا کنند گفت: در این راستا باید واحدهای تولیدی و کارخانه های راکد و تعطیل کشور فعال شوند و به طور حتم فعال سازی این واحد عبادت محسوب می شود.

ضرورت استفاده از مدیران کارآمد و انقلابی

وی با تاکید بر اینکه به طور حتم نتیجه توجه به اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی و همچنین ایجاد اشتغال در کشور خواهد بود گفت: در این راستا باید از مدیران کارآمد و پر تحرک استفاده کرد.

آیت الله میرعمادی یادآور شد: لازمه تولید و اشتغال واگذاری امور به مدیران کارآمد و پرتحرک است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری  که «اگر مدیریت در بخش های مختلف متدین، انقلابی و کارآمد باشد مشکلات حل خواهد شد»، افزود: اما اگر مدیریت کشور به دست افراد ضعیف، ناامید، بی حال، بی تحرک و غیرانقلابی باشد نه تنها هیچ چیز بهتر نخواهد شد بلکه بدتر می شود.

آیا با مسئولی که ۷۰ سال سن دارد و ۱۵۰ شرکت خانوادگی دارند مشکل مردم حل می شود؟نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد بیان کرد: آیا با مسئولی که ۷۰ سال سن دارد و ۱۵۰ شرکت خانوادگی دارند مشکل مردم حل می شود؟ آیا با مسئولی که تنها از ساعت ۱۱ صبح تا ۴ بعدازظهر در دفتر کارش حاضر است تولید درست می شود؟ آیا با مدیری که ماهیانه ۵۷ میلیون حقوق می گیرد و با افتخار چند پست دولتی در اختیار دارد مشکل اشتغال حل می شود؟

وی ادامه داد: آیا با عضو کابینه ای که حال مسافرت به استان ها را ندارد تا از نزدیک پروژه ها را ببیند، با بی حالی و بی تحرکی رونق اقتصادی به وجود می آید؟

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر ضرورت استفاده از نیروهای انقلابی در حوزه های مدیریتی گفت: امروز انقلابی بودن و نبودن مسئله اصلی در مدیریت کشور است.

آیت‌الله میرعمادی افزود: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری تمامی دست‌اندرکاران نظام باید انقلابی بوده تا کشور در مسیر اصلی خود قرار  بگیرد و اگر خواهان حل‌وفصل مشکلات جامعه هستیم باید کارها در اختیار افراد انقلابی و پرتحرک باشد.

وی با بیان اینکه نمی توان از مدیری که ۱۵۰ شرکت خصوصی دارد و یا از مسئولی که حوصله مسافرت به استانهای مختلف را برای شناسایی مشکلات حوزه تحت مدیریتش ندارد انتظار پیشرفت و توسعه داشت عنوان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید انقلابی باشند تا مسیر رشد و توسعه کشور فراهم شود.

افرادی ثبت نام کنند که تخصص در زمینه شهرسازی دارند

آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها اشاره کرد و اظهار داشت: استقبال خوب است لیکن افرادی ثبت نام کنند که تخصص در زمینه شهرسازی، عمران و آبادانی داشته باشند و باری را از روی دوش شهر و روستا بردارند نه اینکه سربار شهر و روستا باشند.

وی یادآور شد: شوراهای اسلامی تجلی خواست مردم هستند و باید با برنامه ریزی امور مردم را تسهیل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین به پنجشنبه ۱۰ فروردین ماه اول رجب و ولادت با سعادت امام محمد باقر(ع) و همچنین اولین شب جمعه ماه رجب و لیله الرغائب اشاره کرد و ادامه داد: ماه رجب ماه بزرگ و از ماه های حرام است که پاداش و حسنات در آن چند برابر است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه بعد از شب قدر و عرفه پر فضیلت ترین شب ها لیله الرغائب است، تصریح کرد: آداب و اعمال متعددی برای ماه رجب و شب آرزوها وارد شده که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهر

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top