آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خرم‌آباد بر تهیه بانک اطلاعاتی متکدیان این شهرستان تأکید کرد.

‌به گزارش افلاک، محمود آشناگر در ستاد ساماندهی متکدیان این شهرستان  اظهار کرد: مجتمع متکدی‌سرا در محله «گل‌سفید» شهر خرم‌آباد امروز افتتاح خواهد شد. این مکان جزو املاک سازمان بهزیستی بود که در اختیار شهرداری قرار گرفت.

وی تأکید کرد: در این مرکز نیاز به همکاری دستگاه‌های مسئول در زمینه تکدی‌گری داریم و بلافاصله بعد از جمع‌آوری متکدیان در این مرکز باید غربالگری شوند.

آشناگر تصریح کرد: به عنوان مثال متکدیانی که معتاد هستند باید به مراکز ماده 16 معرفی شوند، افرادی که بیمار هستند به دانشگاه علوم پزشکی، بی‌سرپرست‌ها یا سالمندان به سازمان بهزیستی و سایر متکدیان نیز به دستگاه‌های مربوطه ارجاع خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خرم‌آباد یادآور شد: متکدیان چهره شهر را زشت کرده و باعث ایجاد جو ناامنی شده‌اند. برخی متکدیان حرفه‌ای هستند و طبق قانون این کار جرم است.

وی بر تهیه بانک اطلاعاتی متکدیان تأکید کرد و افزود: در این حالت چنانچه تکدی‌گر جمع‌آوری و به ارگان مربوطه ارجاع داده شود و پس از آن نیز به این کار مشغول شود، بحث جرم را اعمال خواهیم کرد و مطابق قانون با آن شخص رفتار خواهد شد.

این مسئول تأکید کرد: لازمه ساماندهی متکدیان همکاری همه ارگان‌های مربوطه است و انتظار داریم در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top