دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور و لرستان تعیین تکلیف شوند.

به گزارش افلاک، محمدرضا ملکشاهی‌راد  در شورای برنامه‌ریزی لرستان در سخنانی با بیان اینکه ۸۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد اظهار کرد: با وجود اعتبارات دولتی 5 تا 6 سال طول می‌کشد تا این پروژه‌ها در کشور به انجام برسند.

وی با تاکید براینکه باید با تصمیم‌گیری جدی در برنامه ششم توسعه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور و لرستان تعیین تکلیف شوند، بیان کرد: به خاطر بی‌توجهی دولت‌ها نتوانسته‌ایم لرستان را در مسیر توسعه قرار دهیم و این امر عاملی است که امروز شاهد عقب‌افتادگی انباشته در لرستان هستیم.

ملکشاهی‌راد خاطرنشان کرد: به خاطر سیاست‌گذاری‌های انجام شده توسط دولت پروژه‌های نیمه‌تمامی که پیشرفت چندانی ندارند عملیاتی نمی‌شوند. متاسفانه این پروژه‌ها متوقف شدند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس بیان کرد: برای پروژه‌هایی از این دست ریالی اعتبار پیش‌بینی نمی‌شود، پروژه‌هایی که دارای پیشرفت بالایی هستند تکمیل و اجرایی می‌شوند.

وی بیان کرد: با توجه به قانونی که توسط دولت پیش‌بینی شده لرستان دارای پروژه‌های نیمه‌تمام فراوانی است که به هیچ عنوان مطلوب نیست.

این نماینده مجلس با بیان اینکه هم‌اکنون 2500 پروژه با سرمایه‌گذاری 7000 میلیارد تومان در لرستان به صورت نیمه‌تمام وجود دارد، اضافه کرد: باید مسئولان و نمایندگان در این زمنیه ورود جدی داشته باشند تا این غربالگری پروژه‌ها شامل حال لرستان نشود و زمینه برای تکمیل همه پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان مهیا شود.

ملکشاهی‌راد بر لزوم استفاده از ظرفیت نمایندگان زاگرس‌نشین در این مهم تاکید کرد و گفت: استان‌های زاگرس‌نشین در مجلس شورای اسلامی ۱۱۰ نماینده دارند که باید از ظرفیت این نمایندگان برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام استان‌های خود استفاده کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی با بیان اینکه تقویت مشاغل کوچک در لرستان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، افزود: با قانون تقویت و راه‌اندازی مشاغل کوچک در استان را احیا کنیم و در این باره برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

وی بر فراهم کردن زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در لرستان تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان باید از سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان استقبال کنند

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top