آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس مجمع طلاب لرستانی‌های مقیم قم گفت: ۹ دی، روز نور بصیرت انقلابی و غدیرخم دیگر در ایران است.

حجت‌الاسلام حبیب‌اله حسینی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در خرم‌آباد اظهار کرد: روز ۹ دی ایام‌الله و روز خداست و روز خدا باید تا قیامت گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری ۹ دی سال ۸۸ حادثه کوچکی نیست بلکه حرکت شبیه مردمی شبیه حرکت بزرگ مردم در روزهای اول انقلاب است، گفت: این روز، تجلی میثاق مجدد مردم با تمام ارزش‌های انقلاب و اسلام است.

حسینی یکی از مصادیق بارز جهاد تبیین را تبیین ۹ دی دانست و با بیان اینکه این روز متکی بر اراده مردمی و برخواسته از شناخت و بصیرت ملت است، افزود: ۹ دی، روز نور بصیرت انقلابی و غدیرخم دیگر در ایران است.

رئیس مجمع طلاب لرستانی‌های مقیم قم با بیان اینکه در عاشورا سر فرزند پیغمبر و قرآن ناطق بالای نیزه رفت، اما در عاشورای ۹ دی مردم نگذاشتند به حریم ولایت تعدی و دست درازی شود و هرگز نخواهند گذاشت حادثه کربلا و صفین پیش بیاید، گفت: همان‌گونه که کربلا تا قیامت ماندگار است، ۹ دی باید برای همیشه بماند و باشکوه برگزار شود.

وی با بیان اینکه ۹ دی با وجودی که یک روز بود اما برابر با هزار ماه بود و همان‌طور که شب قدر ماندگار است باید یوم‌الله ۹ دی ماندگار باشد، اظهار کرد: این یوم‌الله شروع یک حرکت الهی و تجلی فرهنگ عزت‌خواهی مردم و دفاع از حریم ولایت بود.

حسینی با بیان اینکه ۹ دی یعنی اگر همه کشته شوند حاضر نیستند سلطه استکبار را قبول کنند، تصریح کرد: این روز، عرق شرم امت اسلامی را در طول تاریخ به خاطر بی‌بصیرتی در ماجرای سقیفه پاک کرد و مردم نشان دادند، نخواهند گذاشت بار دیگر سقیفه رخ دهد.

رئیس مجمع طلاب لرستانی‌های مقیم قم با بیان اینکه ۹ دی، درد حکمیت را التیام داد ولی باید بدانیم، تقابل حق و باطل تا قیامت وجود دارد، اضافه کرد: این روز، جنگ بین ولایت الله و ولایت شیطان بود.

وی با یادآوری اینکه وقتی در سال ۸۸ به خیمه امام حسین(ع) تجاوز شد، مردم نتوانستند تحمل کنند بار دیگر به حریم امام حسین(ع) تجاوز شود، لذا پیر و جوان به خیابان آمدند، اظهار کرد: در این یوم‌الله مردم نشان دادند قبل از آنکه ندای ولی خدا بالا بیاید، نخواهند گذاشت کربلا دوباره رخ دهد، حتی اگر همه کشته شوند.

رئیس مجمع طلاب لرستانی‌های مقیم قم با بیان اینکه در ۹ دی، سپاه قهرمان انقلاب همراه مردم به میدان آمد و نگذاشتند نهروان‌ها رخ دهد، تصریح کرد: این روز در حکومت علوی و برای دفاع از حریم ولایت، تاریخ‌ساز شد و باید برای نسل آینده یک عبرت و آزمایش باشد، تا بدانند در این روز، مردم نگذاشتند آب در دل ولی خدا تکان بخورد.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top