آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

استاندار لرستان گفت: اغتشاشگران و هنجارشکنان راه به جایی نمی‌برند.

دکتر فرهاد زیویار در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت که در هنرستان امیرکبیر خرم‌آباد برگزار شد، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ما وارث نعمت جمهوری اسلامی ایران هستیم و خون‌های زیادی ریخته شده تا به این مرحله رسیدیم و در مقابل استکبار ایستادیم.

وی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی متعلق به یک نسل و دو نسل نیست بلکه برای تشکیل آن خون‌های زیادی ریخته شده است، اضافه کرد: اغتشاشگران و هنجارشکنان راه به جایی نمی‌برند.

استاندار لرستان گفت: مردمی که در مقابل رژیم بعثی تا دندان مسلح عراق ایستادند در مقابل هنجارشکنان و اغتشاشگران نیز می‌ایستند و درنگ نمی‌کنند و کوتاه نمی‌آیند.

زیویار با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در شرایطی قرار دارد که نظام مترقی دنیا خودش را مقابل آن می‌بیند و ملت‌های آزاده در کنار ما هستند، بیان کرد: این انقلاب را  نمی‌توانند به راحتی و با تخریب، شعار و شکستن شیشه از ملت بگیرند چرا که انقلاب متعلق به ملت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دانش آموزان چشم و چراغ جامعه هستند، بیان کرد: دانش‌آموزان باید در مسیر آموزش و یادگیری قرار بگیرند تا بتوانند برای آینده کشور فرد مفیدی باشند.

نماینده عالی دولت در لرستان با بیان اینکه مسیر آموختن و دانش درکی به دانش‌آموزان داده که با قبل متفاوت است، افزود: درک ما از انقلاب، امکانات و علمی که کسب شده با نسل قبل قابل مقایسه نیست.

زیویار نظام تعلیم و تربیت را سه ضلع معلم، دانش‌آموز و خانواده برشمرد و  گفت: اگر این اضلاع باهم هماهنگ باشند موفقیت حاصل خواهد شد.

نماینده عالی دولت در لرستان عنوان کرد: معلمان در عرصه تعلیم و تربیت از شمع وجودشان برای پرورش آینده‌سازان استفاده کنند.

در این مراسم از سه خانواده شهید تجلیل شد.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top