آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که ماشین سازی بروجرد در حال افتتاح است و حداقل به مرور ۱۲۰۰ نفر جذب می‌شود، گفت: در سامان کاشی بروجرد حدود ۳۵۰ نفر و زاگرس اشترینان حدود ۳۵۰ نفر جذب خواهند شد.

فاطمه مقصودی، امروز چهارشنبه، ۲۹ تیرماه، در همایش روز ملی صنعت و معدن که در سالن جلسات اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: مسئله اشتغال و رفع بیکاری در لرستان وابسته به تولید داخلی است که تقویت اقتصاد ملی بوده و باعث می‌شود استقلال اقتصادی داشته باشیم که همین اقتصاد باعث می‌شود در مقابل تحریم ها بایستیم که به معنی مقاومت، بزرگی، اقتدار و پیروزی نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: هرکسی در مسیر اشتغال و راه پیشبرد این اهداف کار کند درواقع سرباز این نظام است.

مقصودی افزود: یک زمانی در جبهه‌های جنگ می‌جنگیدیم اما امروز با این ابزار در جنگ اقتصادی هستیم که دشمن تمام قد ایستاده و ما باید با تمام توان در مقابل آن بایستیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان عنوان کرد: استقلال اقتصادی جمهوری اسلامی وابسته به تولید داخلی است و هرکدام از مسئولان مه در این زمینه بیشتر خدمت کنند در خدمت‌گذاری ان‌ها بیشتر استفاده خواهیم برد.

وی ادامه داد: ما در بحث صنعت حمایت‌هایی داشتیم واحدهای تولیدی بروجرد را که در حال کار بودند تقویت و پشتیبانی کرده و رفع نواقص و موانع داشتیم و آن‌هایی که راکد بودند را پیگیری کردیم و به خط تولید نزدیک کردیم.

مقصودی بیان کرد: یکی از پروژه‌هایی که پیگیری کردیم صنعت سامان کاشی بروجرد بود که در همه جا شناخته شده است که با پیگیری های انجام شده تنها پرداخت تسهیلات آن مانده که فعالیت خود را آغاز کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار بیکاری ما خیلی بالاست و با راه‌اندازی این کارخانه‌های و کارگاه‌ها می‌توان از طریق بیکاری استان کم کرد، تصریح کرد: نساجی بروجرد الان ۱۰۰۰ نفر اشتغال دارد، ۵۰ فروشگاه در سطح استان داریم.

وی با اشاره به این‌که ماشین سازی بروجرد در حال افتتاح است و حداقل به مرور ۱۲۰۰ نفر جذب می‌شود، تصریح کرد: در سامان کاشی حدود ۳۵۰ نفر، زاگرس اشترینان حدود ۳۵۰ نفر جذب خواهند شد.

مقصودی عنوان کرد: استارت توسعه را زدیم و امید و نشاط و انگیزه بین جوانان ایجاد شده است، مسئولان در سطح کلان نگاه ویژه‌ای به لرستان داشته باشند.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top