دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان باید اولویت اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باشد و این در حالی است که ما نیازمند محتواسازی در حوزه دفاع مقدس هستیم.

به گزارش افلاک ،محسن رشیدی، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که با حضور جانشین این بنیاد در کشور برگزار شد، اظهار کرد: عارف‌ترین و الهی‌ترین فرد در انقلاب، فرمانده دفاع مقدس بودند.

وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری در تمام سخنرانی‌ها از لفظ دفاع مقدس استفاده می‌کنند، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب نیز برای برداشتن گام‌های استوار باید، گذشته و دفاع مقدس را به درستی بشناسیم.

رشیدی با تأکید بر این‌که هنوز قدرشناسی لازم از پیشکسوتان ایثار و شهادت انجام نشده، تصریح کرد: معارف جنگ دست به دست نشده این در حالی است که حقایق دفاع مقدس باید کشف شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به این‌که در ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس باید از خانواده‌های شهدا سؤال شود که انگیزه آنان از موافقت در مشارکت مردان آنان در جهاد در راه خدا چه بوده است، افزود: در لرستان ۱۵۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس در لرستان تألیف شده است که فاصله زیادی با منویات مقام معظم رهبری دارد این در حالی است که لرستان در حوزه پشتیبانی جنگ مؤثر بوده و بارها بمباران شده است.

وی با بیان این‌که دوندگی برای شهدا موجب افتخار است، گفت: تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان باید اولویت اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان باشد این در حالی است که ما نیازمند محتواسازی در حوزه دفاع مقدس هستیم.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top