آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: روزانه ۳۵ هزار ماسک در استان تولید می‌شود.

به گزارش افلاک ،علی آشتاب در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته کارگر، اظهار کرد: به‌منظور تکریم کارگر به همراه جمعی از مسئولین استان از کارخانجات گوهرشفا و کارخانه دانش‌بنیان، داروسازی دکتر صالح نیا و جهانگیر بازدید شد که هدف از آن بررسی مشکلات و مسائل کارگران بود.

وی تصریح کرد: کارخانجات گوهرشفا تجهیزات پزشکی را تولید می‌کند که ۸۰ درصد کارگران این کارخانه از مددجویان بهزیستی بوده که جامعه هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: این کارخانه یک مدیریت پویا و رو به رشد را دارد و تمام مطالبات کارگران پرداخت می‌شود و مشکل کارگری و بدهی معوق ندارند و با فعالیت آن‌ها بخشی از نیاز مردم در راستای مبارزه با بیماری کرونا را تأمین می‌کنند.

آشتاب اضافه کرد: داروسازی صالح نیا و جهانگیر نیز مواد ضدعفونی تولید می‌کنند و به جامعه سلامت کشور و استان کمک کرده‌اند.

وی بیان کرد: در بخش تعاونی‌ها نیز با تغییر خط تولید که داشته‌ایم در حال حاضر روزانه در استان بالغ بر ۳۵ هزار ماسک تولید می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: در این هفته نیز زنگ کار و تلاش در کارخانه نصر به صدا در آمد و همچنین در این هفته دیدار با خانواده شهدای کارگر، کارگران معلول، ورزشکاران کارگر و برنامه فرهنگی و ورزشی به‌صورت غیرتجمعی برگزار می‌شود.

آشتاب عنوان کرد: هفته کارگر فرصت خوبی برای معرفی کارگر و جامعه کارگر و شأن و منزلت کارگر است.

وی با اشاره به کارخانجات تعطیل، افزود: واحدهای که قابلیت احیا و شرایط لازم را داشته باشند شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top