دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون فرهنگی اوقاف لرستان از اجرای رزمایش «ضیافت همدلی» هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: در این طرح بیش‌از ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش افلاک ،حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده با اشاره به شیوع ویروس‌کرونا در کشور و استان و به‌دنبال آن تعطلی بخش اعظمی از برنامه‌ها و فعالیت‌های دینی، مذهبی و قرآنی در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه، بیان کرد: در ایامی که با شیوع ویروس کرونا مواجه بودیم و حفظ سلامتی مردم در اولویت بود بسیاری از برنامه‌ها و مراسمات در بقاع متبرکه را تعطیل کردیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه تحویل سال نو و بخش دیگری از برنامه‌ها به‌صورت مجازی، افزود: در ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده‌ایم که ازجمله آن‌ها می‌توان به رزمایش «ضیافت همدلی» اشاره کرد.

عباس‌زاده با بیان این‌که ماه مبارک رمضان ماه انفاق و ایثار و ماه کمک به مستمندان است، ادامه داد: درآستانه ماه مبارک رمضان و براساس فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: «چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا  در کشور به وجود بیاید» اداره‌کل اوقاف وامور خیریه استان نیز در این راستا رزمایش ضیافت همدلی را به منظور لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان اضافه کرد: در این طرح بیش‌از ۲۰۰۰ بسته معیشتی با همکاری متولیان موقوفات، مؤسسات خیریه، نیکوکاران و مراکز افق امامزاداگان و عموم مردم نیکوکار تهیه و به‌صورت محترمانه که شان و منزلت و کرامت فقرا حفظ شود بین نیازمندان توزیع می‌کند.

وی افزود: از همه هم‌استانی‌ها دعوت می‌شود در این رزمایش معنوی شرکت کرده و هدایا و نذورات نقدی و غیرنقدی خود را برای این‌کار خیر و خداپسندانه دراختیار اداره‌کل اوقاف و ادارات اوقاف شهرستان‌ها و مراکز افق امامزادگان قرار دهند.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top