دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: به علت بارش های سیل آسا و طغیان رودخانه کشکان در ۵۰ کیلومتری محدوده چم حیدر، محورقدیم پلدختر – خرم‌آباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.
 
به گزارش افلاک، عباس شرفی اظهار کرد: در حال حاضر بارش در اکثر محورهای استان بصورت باران است و محور قدیم پلدختر- خرم‌آباد به علت بارش شدید و طغیان رودخانه کشکان تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و تردد در آن امکانپذیر نیست.
 
وی بیان کرد: هم اکنون در مناطق سردسیر نظیر محورهای ازنا_ شازند، الیگودرز- چمن سلطان، الیگودرز_ شول آباد، الیگودرز_ خمین، بروجرد- اراک، خرم آباد_ بیرانشهر، نورآباد - هرسین و نورآباد - نهاوند بارش برف را داریم.
 
شرفی از مردم خواست با پرهیز از سفرهای غیرضروری، قبل از سفر اطلاعات راه‌های استان را از سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان دریافت و با رعایت سرعت مطمئنه و همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ سفر کنند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نسبت به توقف در حاشیه جاده‌ها، کنار رودخانه‌ها و ترانشه‌ها هشدار داد و یادآور شد: همه اکیپ‌های راهداری لرستان در این ایام به صورت آماده باش در محورها حضور دارند تا مشکلی در محورهای استان بوجود نیاید.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top