دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

استاندار لرستان در پیامی از مردم این استان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش افلاک،فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیامی از مردم این استان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، روز تجلی اتحاد مسلمین جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و کشیدن خط بطلان بر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی است.

وضعیت فلسطین در سالی که پشت سر گذاشتیم، دستخوش رویدادهای مهمی بود که اهمیت روز قدس را بیش‌تر از همیشه نشان می‌دهد.

خروش ملت فلسطین در طوفان الاقصی توسط شیرمردان نهضت مقاومت که هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را زیر و رو کرد، بیانگر سستی بیش از گذشته این رژیم است.

کشتار جنون‌آمیز و به‌شهادت‌رساندن ده‌ها هزار نفر از مردم بی‌دفاع به‌ویژه زنان و کودکان غزه، نشان از سردرگمی سردمداران این رژیم منحوس بوده که با این جنایات وحشیانه در پی آن است که این شکست را به‌زعم خود کم‌اهمیت جلوه دهند.

تزلزلی که امروز گریبان‌گیر جبهه داخلی این رژیم شده مضاف بر بیداری وجدان‌های جهانیان و همچنین، ضربات مهلکی که به‌صورت مداوم از جبهه مقاومت، دریافت می‌کنند و تظاهرات انبوه افراد این رژیم نسبت به عملکرد حاکمان جنایت‌کارشان، ان‌شاءالله به‌زودی به اضمحلال این غده سرطانی منجر خواهد شد.

اقدام جنایت‌کارانه صهیونیست‌ها در به‌شهادت‌رساندن مستشاران جمهوری اسلامی ایران در نمایندگی کنسولگری ایران در کشور سوریه قطعاً انگیزه‌ای مضاعف برای هر چه باشکوه‌تر شدن روز قدس است و قطعاً خون پاک این شجاعان دامن‌گیر این جانیان خواهد شد.

شهادت سید علی (عباس) صالحی روزبهانی، جوان رشید بروجردی در نمایندگی کنسولگری ایران در کشور سوریه به دست صهیونیست‌ها، روز قدس را برای ما لرستانی‌ها خاص‌تر از سال‌های گذشته کرده است.

بدون شک مردم شریف و ولایت‌مدار لرستان فردا همگام با ملت ایران و ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان، پرشورتر و باشکوه‌تر از هرسال، حمایت همه‌جانبه خود را از مردم مظلوم غزه نشان داده، انشا الله خون بی‌گناه هزاران‌هزار شهید در طول تاریخ پیدایش رژیم منحوس صهیونیستی و خصوصاً شهدای جنایات اخیر این سفاکان در غزه و سرداران شهید در کنسولگری ایران در سوریه، به‌زودی منجر به اضمحلال و در هم شکستن رژیم شوم و جعلی صهیونیستی خواهد شد.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top