دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم شتاب‌دهی به فرآیندهای طرح‌ نهضت ملی مسکن در استان تأکید کرد.

احمدرضا دالوند، ۲۷ آذر ماه در جلسه بانک‌ها با بیان اینکه درصد بالایی از مشکل تأمین زمین در استان حل شده بر لزوم شتاب‌دهی به فرآیندهای بعدی در طرح‌ نهضت ملی مسکن استان تأکید و اظهار کرد: در راستای این هدف چهار کارگروه تشکیل شده که یکی از این کارگروه‌ها تأمین منابع مالی این طرح از طریق پرداخت تسهیلات بانکی است.

وی افزود: تاکنون عملکرد بانک‌ها در پرداخت وام تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن شهری در استان تقریباً ۲۰ درصد گزارش شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن است که با توجه به ضرورت موضوع رئیس‌جمهوری هر ماه این جلسه را با حضور وزیران و مدیران عامل بانک‌ها برگزار می‌کند، بنابراین باید با برنامه‌ریزی مناسب شتاب بیشتری به فرایندهای اجرایی بدهیم.  

وی در ادامه به وضعیت تسهیلات بانکی پروژه‌های حمایتی اشاره کرد و افزود: تعداد ۱۰ هزار و ۸۸۸ واحد تعریف شده که تاکنون ۲۱۴۱ واحد توسط بانک‌ها قرارداد منعقد شده است.

دالوند تصریح کرد: در بخش خودمالکی شهری نیز از ۱۰ هزار و ۷۰۸ متقاضی که به بانک‌ها معرفی شده تعداد ۳۰۸۵ فقره عقد قرار داد داشته‌ایم.

وی به پرداخت تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن در حوزه روستایی اشاره کرد و افزود: حدود ۱۱ هزار و ۷۲۸ متقاضی به بانک معرفی که با ۷۲۵۶ متقاضی قرارداد منعقد شده است.

معاون استاندار بر لزوم تعیین تکلیف بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن تأکید و بیان کرد: بانک‌ها برنامه زمانبندی خود را در پرداخت تسهیلات بانکی نهضت ملی مسکن ارائه دهند.

وی افزود: مواردی همچون تعداد پرونده، قراردادهای منعقده و یا پیشرفت فیزیکی پروژه‌های این طرح که در سامانه ثبت نشده هرچه سریع‌تر به‌روزرسانی شود.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top