آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیر شعب بانک رفاه لرستان خواستار تعامل دو جانبه با شرکت پگاه استان شد و گفت:بانک رفاه در توسعه این شرکت نگاه حمایتی دارد.

به گزارش افلاک،بهروز بالاوندی،مدیر شعب بانک رفاه لرستان با حضور در شرکت شیر پگاه استان در راستای تعامل دو سویه با مدیر عامل و مدیران این شرکت دیدار کرد.

بهروز بالاوندی،مدیر شعب بانک رفاه کارگران،در این دیدار از نقش مهم شرکت پگاه لرستان درکیفیت مطلوب صادارات،رعایت اصول بهداشتی و استاندارد محصولات لبنی این شرکت قدردانی کرد.

وی افزود:با توجه به اینکه بانک رفاه و شرکت پگاه لرستان از مجموعه بزرگ شورای هماهنگی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی بوده خواستار تعامل دو جانبه و تمرکز حساب های این شرکت در بانک رفاه کارگران و تعامل در خدمات مطلوب بانکی از طرف بانک رفاه به مجموعه بزرگ تولیدی شرکت پگاه لرستان شد.

روزبه کوشکی،مدیرعامل پگاه لرستان با قدردانی از نقش مهم بانک رفاه در خدمت به خانواده بزرگ کارگری و سایر اقشار جامعه در استان،نقش این بانک خدمتگذار را در توسعه،کار آفرینی و مسئولیت اجتماعی ستود و گفت:ما بانک رفاه را بانک سلامت محور و توسعه آفرین می دانیم و امیدواریم با رفع برخی موانع وبروکراسی های اداری تعامل خوبی در تمرکز حساب های این شرکت در بانک رفاه بعنوان قوی ترین بانک مجموعه بزرگ وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در آینده نزدیک داشته باشیم.

وی با قدر دانی از حضور مدیران بانک رفاه در شرکت پگاه لرستان ،رویکرد صنایع شیر ایران در ۷ دهه فعالیت،سلامت محور بودن محصولات تولیدی است که این اصل در محیط کار سلامت و ایمن، محقق می‌شود.

در این دیدار محمد رسول نوروزی،رئیس شعبه مرکزی خرم آباد، مهدی پدرام رئیس واحد اعتبارات،امیرمحمود داودی نژاد،مدیر روابط عمومی به همراه سید توکل شاهرخی،معاونت اداری ومالی وامرایی،معاون شرکت شیر پگاه استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top