دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ازنا با اختصاص ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در یک سال گذشته تکمیل و از امروز در خدمت اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان ازنا خواهد بود.

سید محمود اسلامی در آیین افتتاح سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ازنا، اظهار کرد: اربعین ادامه تاسوعا و عاشورای حسینی است که به ما درس ایثار، از خود گذشتگی، آزادگی و شهادت می‌دهد.

وی گفت: این حرکت عظیم امروز یک جریان ادامه‌دار از حماسه و نهضت عاشورا بوده و باید به خاطر سپرد که عاشورا با اربعین تکامل می‌یابد و فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) به ما می‌آموزد انسان زمانی به سعادت می‌رسد که هم بنده خدا باشد و هم با شرافت و عدالت زندگی کند.

اسلامی با اشاره به مصوبات دور اول سفرهای ریاست جمهوری به لرستان تأکید کرد: رویکرد دولت مردمی عدالت محوری و توزیع عادلانه فرصت‌ها، منابع و امکانات بوده و مبنای حضور مجموعه مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان و شهر ازنا صحنه بر همین اصل مهم بوده است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهور ۲۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع‌های فرهنگی، کتابخانه‌ها و تالار مرکزی استان مصوب شد که با پیگیری‌های انجام شده و اعتبار جذب شده و تلاش مدیران استانی تسریع در عملیات عمرانی پروژه‌های فرهنگی استان مشهود بوده است.

وی تصریح کرد: سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ازنا با اختصاص ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در یک سال گذشته تکمیل و از امروز در خدمت اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان ازنا خواهد بود.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top