آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل کمیته امداد لرستان از برپایی دو هزار و ۱۲۸ پایگاه این نهاد برای جمع‌آوری زکات فطریه در سراسر استان خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها در دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، مساجد و محل‌های برپایی نماز عید فطر در شهرها و روستاها آماده دریافت فطریه هستند.

جلال شیخ‌پور امروز ۲۹ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر، اظهار کرد: به منظور جمع‌آوری زکات فطریه روزه‌داران لرستانی، دو هزار و ۱۲۸ پایگاه جمع‌آوری فطریه در سطح استان برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: این پایگاه‌ها در دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، مساجد و محل‌های برپایی نماز عید فطر در شهرها و روستاها آماده دریافت فطریه مردم روزه‌دار و مؤمن است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان اضافه کرد: مردم می‌توانند فطریه خود را همچنین به صورت نقد یا با استفاده از دستگاه‌های پوز مستقر در پایگاه‌ها پرداخت نمایند، علاوه بر جمع‌آوری حضوری فطریه به صورت الکترنیکی و با استفاده از کد دستوری #۵*۰۶۶*۸۸۷۷* پرداخت نمایند.

شیخ‌پور با بیان اینکه نیازمندان از قبل شناسایی شده‌اند و به محض جمع‌آوری فطریه‌ها در کمترین زمان به حساب آن‌ها واریز خواهد شد، گفت: سال گذشته حدود ۲۷ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان جمع‌آوری شد.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top