دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

پیکرهای مطهر چهار شهید گمنام تحت عنوان «کاروان فاطمی» صبح امروز، ۳۰ آذر وارد شهرستان ازنا شدند و مورد استقبال مردم شهیدپرور این شهر قرار گرفت.

پیکرهای مطهر چهار شهید گمنام تحت عنوان «کاروان فاطمی» عصر سه‌شنبه، ۲۹ آذر وارد شهرستان الیگودرز شدند و مورد استقبال مردم شهیدپرور این شهر قرار گرفت.

مردم ازنا نیز صبح امروز، ۳۰ آذر از پیکر پاک چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس استقبال کردند.

کاروان شهدای گمنام ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در  میدان شهید صادقی شهرستان ازنا مورد استقبال خیل عاشقان قرار گرفتند و از ساعت ۱۰ تا ۱۴ به طرف یادمان شهدای گمنام این شهر حرکت خواهند کرد.

کاروان شهدای گمنام ساعت ۱۶ عصر امروز در میدان کربلا شهر دورود مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند و مراسم «شبی با شهدا» امشب در مصلی شهر دورود برگزار خواهد شد.

پیکر مطهر این شهداء به مدت یک هفته مهمان مردم لرستان است جزئیات تشییع پیکرهای مطهر این چهار شهید گمنام در استان به شرح زیر اعلام شده است:

چهارشنبه، ۳۰ آذر، صبح تا ظهر، تشییع شهدا در گلزار شهدای گمنام ازنا و شب، مراسم «شبی با شهدا» در دورود.

پنج‌شنبه، یکم دی، صبح تا ظهر، تشییع شهدا در نورآباد، عصر در فیروزآباد و شب مراسم «شبی با شهدا» در مصلی الشتر.

جمعه، دوم دی، صبح تا ظهر، تشییع شهدا در شهرستان چگنی، شب، مراسم «شبی با شهدا» در مصلی کوهدشت.

شنبه، سوم دی، صبح تا عصر، تشییع شهدا در کوهنانی و گراب شهرستان کوهدشت و شب، مراسم «شبی با شهدا» در پلدختر.

یکشنبه، چهارم دی، صبح تا ظهر، تشییع شهدا در شهر معمولان و ساعت ۱۳ استقبال از کاروان شهدا در میدان امام خمینی(ره) خرم‌آباد و ساعت ۱۵ اجتماع ویژه بانوان با عنوان «خواهران فاطمی» با ورود متبرک پیکر چهار شهید گمنام در مصلی الغدیر خرم‌آباد و شب، مراسم «شبی با شهدا» در مساجد مسجدالاقصی، جوادالائمه و صاحب‌الزمان(عج) خرم‌آباد.

دوشنبه، پنجم دی، انتقال پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام به بروجرد و یکی دیگر از شهدا به رومشکان، مراسم «شبی با شهدا» در بروجرد، رومشکان و حسینیه ثاراالله سپاه خرم‌آباد.

سه‌شنبه، ششم  دی، تشییع شهدا در سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) در خرم‌آباد، بروجرد و رومشکان، خاکسپاری دو شهید گمنام در سپاه بروجرد و تپه چغابل رومشکان و خاکسپاری دو شهید گمنام در محل جدید ستاد سپاه لرستان در خیابان ۶۰ متری و دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران خرم‌آباد.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top