دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: راه‌اندازی مدرسه تعالی در راستای گسترش فرهنگ ایثار، شهادت و عفاف است.

به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی، رضا عزتی امروز در همایش یک روزه  راویان دفاع مقدس که با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، راویان مدارس، هادیان سیاسی و عوامل اجراییِ برگزاری راهیان نور، در پادگان حضرت حمزه (ع) خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به ضرورت برگزاری نشست‌های بصیرتی در مدارس لرستان اظهار کرد: با انتصاب مدیران انقلابی و آگاه‌سازی دانش‌آموزان، "مدرسه" را از آسیب‌ها بیمه و دانش‌آموز تراز انقلاب تربیت خواهیم کرد.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر فقط وظیفه مدیر مدرسه نیست، بلکه تکلیف شرعیِ همه ما به عنوان سربازان جهاد تبیین است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، افتخار خانواده آموزش و پرورش هستند، خاطرنشان کرد: دشمن هدفِ شهدا (دفاع از ولایت و حفظ حجاب) را نشانه گرفته است که استکبار جهانی باید بداند با جان خود و فرزندانمان هرگز این اجازه را نخواهیم داد .

عزتی تصریح کرد : برنامه آموزش و پرورش لرستان، راه‌اندازی "مدرسه تعالی" با حضور مدیران و نیروهای انقلابی در راستای گسترش فرهنگ ایثار، شهادت و عفاف است.

وی هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را ایجاد بصیرت سیاسی در دانش آموزان عنوان و اظهار کرد: با بهره‌گیری از اساتید برجسته و هادیان سیاسی می‌توانیم پاسخگوی سوالات و شبهات دانش‌آموزان باشیم .

همچنین در این همایش، سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و دیگر اساتید این همایش در خصوص نقش لرستان در دفاع مقدس، افزایش کیفیت و اثربخشی اردوهای راهیان نور، چارت عملیاتی روایت دفاع مقدس در مدارس و ... مطالبی را ارائه دادند.

انتهای پیام 

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top