آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اجرای پویش «هنرمندان در کنار مردم» گفت: طی این برنامه نزدیک به ۳۰۰ کلیپ هنری توسط هنرمندان رشته‌های مختلف، به‌ویژه موسیقی، بارگذاری شد.

به گزارش افلاک ،فرید رحمتی بیان کرد: در شرایط کنونی که امکان اجرای برنامه‌های هنری با حضور مستقیم مخاطبان وجود ندارد، فضای مجازی زمینه‌ای مناسب برای اجرای برنامه‌هایی مانند کنسرت‌های موسیقی و برگزاری نمایشگاه‌های هنری است.

وی افزود: در تازه‌ترین اقدام، شاهد اجرای کنسرت موسیقی مجازی گروه «نوای سیمره» با خوانندگی مهران غضنفری بودیم که با استقبال خوبی مواجه شد و حتی علاقه‌مندان موسیقی لرستان در سایر کشورها نیز از این اجرا بهره‌مند شدند.

این معاون اداره‌کل ارشاد لرستان اضافه کرد: پاسخگویی به نیاز علاقه‌مندان به موسیقی اصیل لرستان، هدف اصلی برگزاری این کنسرت بود و به‌دنبال آن هستیم که با برگزاری نمایشگاه‌های هنری مجازی، امکان حضور سایر رشته‌های هنری در فضای مجازی را نیز فراهم آوریم.

رحمتی در پایان با اشاره به اجرای  پویش «هنرمندان در کنار مردم» طی اسفندماه سال گذشته و فروردین‌ماه امسال در اینستاگرام، اضافه کرد: طی این برنامه نزدیک به ۳۰۰ کلیپ هنری توسط هنرمندان رشته‌های مختلف، به‌ویژه موسیقی، بارگذاری شد که با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان روبه‌رو شد.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top