دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مسابقه فرهنگی «بهار سلامتی» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان لرستان با موضوع پیشگیری، مبارزه و شکست ویروس کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش افلاک، مسابقه فرهنگی، هنری «بهار سلامتی» با موضوع پیشگیری، مبارزه و شکست ویروس کرونا در رشته‌های مختلف در دو بخش دانش‌آموزان و فرهنگیان در لرستان برگزار می‌شود.

رشته‌های ویژه دانش‌آموزان شامل کاریکاتور، نقاشی، پوستر دیجیتال، نقاشی خط، خوشنویسی نستعلیق، شعر طنز، تکنوازی(ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر) و تک‌خوانی(ویژه پسران) است.

همچنین، رشته‌های فرهنگیان نیز شامل شعر طنز و خوشنویسی نستعلیق است و هر دانش‌آموز و فرهنگی فقط در یک رشته با یک اثر می‌تواند شرکت کند، آثار باید توسط فرد ارائه‌کننده خلق شده باشد، حداکثر زمان برای تک‌نوازی و تک‌خوانی پنج دقیقه و حداکثر حجم ۳۰ مگابایت است و هر اثر باید شامل نام و نام خانوادگی، پایه تحصیلی، نام آموزشگاه، شهرستان، منطقه، شماره همراه و کد پرسنلی برای فرهنگیان باشد.

آخرین مهلت ارسال آثار ۳۱ فروردین‌ماه ۹۹ اعلام شده و علاقمندان می‌توانند آثار خود را  از طریق پیام‌رسان سروش، ایتا و بله به شماره تلفن ۰۹۳۹۳۸۳۱۴۱۸ ارسال کنند.

در پایان این مسابقه فرهنگی و هنری که با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و فرهنگی، اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی لرستان برگزار می‌شود، به ۵۰ نفر از منتخبان لوح تقدیر و جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top